וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "בהתחלה היינו בשוק". האלופה חייבת ניצחון במחזור הסיום

18.1.2017 / 21:50

מאמן מכבי ראשון לציון סיכם את הניצחון על לה מאן: "כשהמשחק היה צמוד עשינו כמה מהלכים גדולים". הכתומים צריכים לנצח את חימיק יוז'ני כדי לעלות, הפסד ישלח אותם ליורופקאפ. כל התרחישים בפנים

אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"היו לנו שתי מחציות שונות". שיבק/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון ניצחה הערב 65:73 ושמרה על סיכוי לעלות לשלב הבא בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א. שחקניו של אריק שיבק פתחו רע והיו בפיגור במחצית הראשונה, אך חזרו לעניינים ברבע השלישי ושתי שלשות גדולות של צ'רלס תומאס בדקות ההכרעה סגרו את הסיפור. יש לציין שעל מנת לשמור על הסיכוי לעלות לשלב הבא, הכתומים חייבים לנצח בשבוע הבא את חימיק יוז'ני. הפסד, והאלופה תנשור ליורופקאפ.

אריק שיבק סיכם את הניצחון ואמר: "אלה היו שתי מחציות שונות, בהתחלה היינו רכים ובשוק. מסוף הרבע הראשון התחלנו לרדוף אחרי פער של 10 נקודות. ברבע השלישי הידקנו את ההגנה, לא נתנו להם להריץ את התרגילים שלהם, לקחנו ריבאונד התקפה, השתמשנו בעבירות שלנו וברגע שהמשחק הפך להיות צמוד עשינו כמה מהלכים גדולים. הכנסנו כדורים לצ'ארלס תומאס על גלבאל, וכשהם עברו לאיזורית הרצנו תרגילים לשלשות של צ'ארלס. הוא דייק ובמקביל עצרנו אותם. השגנו ניצחון גדול נגד קבוצה טובה".

עוד בנושא:

ליגת האלופות של פיב"א מכבי ראשון לציון גברה 65:73 על לה מאן
יורוקאפ: הפועל ירושלים הובסה 101:81 על ידי זניט סנט פטרסבורג

שחקן מכבי ראשון לציון צ'ארלס תומאס. אלן שיבר, מערכת וואלה! NEWS
להט במאני טיים. תומאס/מערכת וואלה! NEWS, אלן שיבר

שיבק המשיך: "אחרי שסראטוב ניצחה זה אומר שאנחנו חייבים לנצח גם בשבוע הבא כדי להעפיל. נצטרך לנצח באוקראינה קבוצה הרבה יותר טובה מזו שהיתה כאן, הם הוסיפו שני שחקנים. הבית שלנו הוא הכי צמוד בתחרות, לקבוצות במקומות 4-7 יש שישה או שבעה ניצחונות. אחרי ההפסד בהרצליה כבר דיברנו על המשחק נגד לה מאן, זה מה שהופך את העונה האירופית הזאת למעניינת. אין זמן לבכות או לחייך".

מבחינת המחזור המכריע, יש לציין שהפסד לחימיק יוז'ני ישאיר את הכתומים עם הכרטיס ליורופקאפ בלבד, אך ניצחון ישנה את התמונה. הכתומים יוכלו להבטיח עלייה מהמקום הרביעי אם ינצחו, ובמקביל סראטוב וקטאייה יוהנסו יפסידו.

אם הכתומים ינצחו, סראטוב תפסיד בלה מאן וקטאייה תנצח בבית את קרשיאקה, הקבוצה של שיבק תסיים במקום החמישי, משם גם היא צפויה להעפיל כאחת מארבע הקבוצות הטובות במאזן זה. אם ינצחו וסראטוב גם כן תנצח, בראשון לציון יזדקקו להפסד של קטאייה וגם של אורדאה הרומנית בונציה, אחרת ינשרו ליורופקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully