וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון: "לא מבין למה קליבלנד לא מזמינה אותי להצטרף"

הגארד שכיכב בהפועל תל אביב טען בראיון: "אני הכי שנוא בליגה, לא יודע למה. אשמח לשחק בכל קבוצה". על הימים באדום: "היה כיף גדול לשחק בישראל. דואגים לך, כדי שתוכל לשחק בשקט"

one

בווידיאו: משחק הפרידה של רובינסון מהפועל תל אביב

מאז שנפרד מהפועל תל אביב בקיץ האחרון, אחרי תקופה קצרה וסוערת, נייט רובינסון מחפש את עצמו. הגארד הננסי (1.75 מטר) יהיה בן 33 במאי הקרוב, אבל הוא עדיין רוצה מאוד לשחק כדורסל, זאת אחרי שהניסיון שלו לעבור לפוטבול, ענף אותו שיחק עד לשנת הפרשמן בקולג', לא ממש צלח.

בראיון שהעניק רובינסון בעיר הולדתו, סיאטל, הוא אמר: "אני לא מבין למה קליבלנד לא מזמינה אותי להצטרף. אני לא יודע למה הם לא אוהבים אותי. אני הכי שנוא שיש שם, הכי שנוא בליגה, לא יודע למה. אשמח לשחק בכל קבוצה. בפילי, קליבלנד, בת'אנדר, אפילו הווריירס צריכים קצת נקודות מהספסל. אלך לכל מקום שירצו אותי. אחכה לראות אם נותנים לי צ'אנס. אם לא, אלך לשחק שוב מעבר לים, באירופה או בסין, כי אני יודע שאני יכול לעזור לקבוצה כלשהי עם היכולות שלי".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הובסה מול זניט סנט פטרסבורג ביורוקאפ
מכבי ראשון לציון ניצחה את לה מאן בליגת האלופות של פיב"א
איך ויטור פבראני התגלגל לברצלונה?

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תקופה קצרה וסוערת. רובינסון/ברני ארדוב

על התקופה שלו בהפועל תל אביב וההבדלים לעומת ה-NBA הוא סיפר: "באירופה, דואגים לך. מסדרים לך דירה, נותנים לך מכונית יפה ואפילו מוודאים שיש לך שף שיטפל באוכל. נותנים לך כל מה שצריך כדי שתוכל לחיות בשקט ולהתרכז בכדורסל. ב-NBA צריכים להביא יותר מנטורים, חבר'ה ותיקים שיבואו לעבוד עם השחקנים הצעירים. חבר'ה כמו קווין גארנט למשל, ששיחקו בליגה בעבר ויכולים להראות לצעירים איך מקיימים חיים ספורטיבים נכונים. איך מגיעים בזמן, איך רואים וידיאו לקראת המשחקים וכו'".

עוד הוסיף רובינסון: "היה כיף גדול לשחק בישראל, נהניתי מכל רגע, ראיתי תרבות שונה. הגעתי למקום בו ישו הלך על המים וריפא את האנשים, זה היה יפהפה. אני לא יכול לשקר, היה נהדר. הרמה לא טובה כמו באמריקה, אבל היא בסדר, משחקים לא רע. רציתי גם לראות עולם ולצאת מאזור הנוחות שלי, לחיות במקום אחרת ולראות איך חיים ומתנהגים שם. זה היה שונה והיה נפלא. טיילתי המון, הלכתי לחוף, אכלתי כל מיני דברים, ניסיתי כל מיני דברים. נהגתי בתל אביב, הגעתי לירושלים וזה היה מדהים במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully