וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות יחס השופטים כלפיו: קית' לנגפורד מאיים לעזוב את קאזאן

מלך הסלים של היורוליג זעם אחרי שיצא בחמש עבירות מול צסק"א במסגרת הליגה המזרח אירופית: "אם כלום לא ישתנה, אעזוב בקרוב". באסקוניה החתימה את לפרוביטולה, ברשת תוהים: דורסי בדרך למכבי תל אביב?

קית' לנגפורד, אוניקס קאזאן, מול ג'יימס פלדין, פנאתינייקוס. GettyImages
יעזוב את קאזאן בקרוב? לנגפורד/GettyImages

בגיל 33, קית' לנגפורד רושם את העונה הטובה בקריירה. כוכב קאזאן מצטיין ביורוליג עם 24 נקודות למשחק - הממוצע הכי גבוה במפעל מזה יותר מעשור. למרות זאת נראה שהוא לא מרוצה בקאזאן, והסיבה ביזארית למדי: לטענתו, השופטים בליגה המזרח אירופית מקפחים אותו באופן קבוע. אמש (שלישי), אחרי ההפסד 105:91 של קאזאן לצסק"א מוסקבה, הגיעה נקודת השבירה של לנגפורד. שלוש עבירות הודבקו לו כבר ברבע הרשון, ואמנם הוא הצליח לשחק 36 דקות בהן קלע 25 נקודות, אבל לבסוף יצא בחמש עבירות וראה את קבוצתו נוחלת הפסד.

בסיום לנגפורד נראה כעוס במיוחד, ואמר לכלי התקשורת ש"זאת העונה האחרונה שלי בליגה המזרח אירופית. אם היחס כלפי לא ישתנה, אני מתכוון לעזוב. זה יכול להיות בקיץ וזה יכול להיות בעתיד הקרוב. בכל מקרה, משהו חייב להשתנות".

בליגה המזרח אירופית לנגפורד רושם מספרים טובים, אבל קצת פחות מרשימים מאלה שהוא מעמיד ביורוליג. הוא קולע 19 נקודות למשחק ורושם בממוצע 1.9 עבירות בלבד, קצת פחות מהממוצע שלו ביורוליג (1.4). לא ברור אם מדובר באיומי סרק או במחשבות ממשיות על עזיבה, אבל אין ספק שהוא תהיינה התפתחויות בנושא.

ניקו לפרוביטולה, סן אנטוניו ספרס, מול כריס דאן, מינסוטה טימברוולבס. AP
חוזר לספרד. לפרוביטולה/AP

* החתמה מסקרנת לבאסקוניה: ניקו לפרוביטולה, שנחתך לפני שבוע מסן אנטוניו, חתם עד תום העונה וישלים צמד רכזים מעניין מאוד לצד שיין לארקין. הרכז הארגנטינאי, ששיחק בעבר בריטאס וילנה ואסטודיאנטס לפני שניסה את מזלו ב-NBA, יכנס למשבצת של פאבלו פריג'יוני שפרש במפתיע.

* ג'ואי דורסי עזב סופית את ברצלונה, אחרי החתימה של ויטור פבראני. הסנטר סבל מפציעות רבות בתקופה האחרונה והציג יכולת חלשה למדי. כעת הוא מחפש קבוצה חדשה, ובפוסט הפרידה שלו מברצלונה הוא אולי רמז על יעדו הבא, כשצירף לבבות בצהוב וכחול. מכבי תל אביב עוקבת?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הפוסט של דורסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully