וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מחכה לתשובת משרד הפנים כדי להחתים את וויליאם סוארס

18.1.2017 / 10:57

בקבוצה מחכים לאישור כדי להנפיק לבלם ויזה. השיקום של מיגל ויטור נמשך, אך קיים סיכוי כי יעבור ניתוח בכל זאת. צדק על סף סיכום על הארכת חוזה. איינבינדר, אלו ורז כהן סומנו לעונה הבאה

צילום וידאו: בני בן סימון, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל באר שבע עדיין מחכה לבלם הברזילאי וויליאם סוארס. בקבוצה מחכים לאישור משרד הפנים כדי שיוכלו להנפיק לשחקן ויזה, לאחר שכבר סיכם עקרונית את כל תנאיו. בשורות האלופה רוצים לסיים עם הסיפור כמה שיותר מהר, כדי שהבלם ייכנס במהירות לעניינים. השיקום של מיגל ויטור נמשך, אך בקבוצה ערוכים לאפשרות שהשיקום לא יצלח, והשחקן ייאלץ לעבור ניתוח בכל מקרה. בכל מקרה, בהפועל באר שבע החמיאו ללואי טהא המציג יכולת גבוהה מאז פציעתו של הפורטוגלי. "הוא מוכיח שהוא אחד הבלמים הישראלים הכי טובים שיש", אמר אחד מחבריו לקבוצה.

עוד בנושא

ברק בכר: "מאור בוזגלו טעה, הוא ישחק כפי שמגיע לו"
מיגל ויטור: "כשאינטר הובילה 0:2 ביקשתי ממלו להוריד את הקצב, בסוף הוא ביקש ממני את החולצה"
מאור בוזגלו מתנצל: "הפוסט שכתבתי היה טעות, לא התכוונתי לפגוע בברק"

שחקן הפועל באר שבע וויליאם סוארס. ברני ארדוב
בירוקרטיה מעכבת את החתימה. סוארס/ברני ארדוב

בהפועל באר שבע מרוצים מאוד מההחתמות של ניב זריהן ואמיר חלאיילה. החלוץ שהגיע מבני סכנין לא יוכל לשחק בקבוצת הנוער. על פי חוקי ההתאחדות, חריג גיל יכול לשחק בקבוצת נוער אך ורק אם שיחק בשורותיה בעונה שלפני כן. במועדון עשויים להשאילו עד לתום העונה, אך יחליטו בנושא רק לאחר כמה אימונים, לאחר שזה קצר מחמאות אחרי אימון הבכורה שלו.

הקבוצה נמצאת על סף סיכום עם שיר צדק על הארכת חוזהו. לצדק חוזה לעוד שנתיים וחצי, אך בבאר שבע רוצים להאריך אותו לפחות בעונה נוספת וייתכן גם בעוד שנתיים. כעת השא ומתן נמצא בשלב מתקדם.

בשורות האלופה כבר חושבים גם על העונה הבאה, ורוצים לראות את דור אלו ודן איינבינדר מגיעים בקיץ. גם רז כהן מהפועל כפר סבא בתוכניות ובקבוצה ינסו לצרפו בקיץ.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully