וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לקליפרס: כריס פול יעבור ניתוח וייעדר כ-6 עד 8 שבועות

הרכז המצוין שנפצע במשחק מול אוקלהומה, ייאלץ לעבור ניתוח בבוהן השמאלית שלו וייעדר תקופה ארוכה מהמגרשים. רושם העונה ממוצעים של 17.5 נקודות ו-9.7 אסיסטים

כריס פול לוס אנג'לס קליפרס יורד פצוע. GettyImages
איזה חוסר מזל. כריס פול/GettyImages

חוסר המזל של ל.א קליפרס נמשך ואחרי שאיבדה את בליי גריפין בשל פציעה, הקבוצה של דוק ריברס תצטרך להסתדר בחודשיים הקרובים גם ללא כריס פול, הסופרסטאר השני שלה. פול, שעזב את המשחק מול אוקלהומה סיטי בשל פציעה בבוהן השמאלית של ידו, ייאלץ לעבור ניתוח שישביתו לתקופה של 6 עד 8 שבועות. בבדיקה הראשונית שנערכה לשחקן נמצא שאין לו שבר, אך בבדיקה נוספת שנערכה התברר שיש לו קרע ברצועות שמצריך ניתוח.

פול רושם העונה ממוצעים של 17.5 נקודות ו-9.7 אסיסטים למשחק והפציעה שלו מהווה מכה קשה לקליפרס, שנמצאת כרגע במקום הרביעי במערב אך ללא שני כוכביה עלולה להידרדר בדירוג לקראת הפלייאוף. הפציעה של פול הגיעה דווקא בעיצומו של רצף של שבעה ניצחונות של הקליפרס, שיפגשו במשחק הבא בעוד יומיים את מינסוטה.

מו וויליאמס ממשיך לנדוד בלי לשחק

מו וויליאמס לא שיחק אפילו דקה אחת העונה ב-NBA, אבל הספיק כבר לעבור פעמיים בטרייד ועל פי "יאהו ספורט", אטלנטה מעבירה את הגארד לדנבר. הנאגטס בתמורה יעבירו להוקס את הזכויות של הפורוורד הטורקי סנק אקיול. וויליאמס ודאנליבי היו חלק מהטרייד של קליבלנד שהעבירה אותם להוקס בתמורה לקייל קורבר. הנאגטס, כך על פי הדיווח, מתכוננים לחתוך מיידית את וויליאמס כדי לחסוך מקום בתקרת השכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully