וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון שוינפלד דורש לחדש את הליך הבוררות נגד הפועל תל אביב

נציגי החלוץ טוענים: "המועדון לא מעוניין בשחקן, ומחזיק אותו כבן ערובה עד למכירתו, בעיתוי ובתנאים שיהיו נוחים לו". שלומי ארבייטמן, מהראן לאלה או שמעון אבוחצירה עשויים להגיע

ברני ארדוב

חלוץ הפועל תל אביב, ארון שוינפלד, הגיש היום (רביעי) בקשה בהולה לחידוש הליך הבוררות נגד המועדון. בבקשה שהוגשה באמצעות באי כוחו, שוינפלד מבקש לצרף את ההתאחדות לכדורגל והרשות לבקרת תקציבים להליך הבוררות. נציגיו של השחקן דורשים שהבקרה תבהיר האם הופקדו בטוחות לשם הבטחת חוזהו.

בבקשה שהוגשה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל, טוען שוינפלד ש"המועדון הפר את ההסכם בינו לבין השחקן באופן יסודי שמצדיק את ביטולו... הליכי חדלות הפירעון פגעו בשחקן ובזכותו למצות זכויותיו... במהלך הקפאת ההליכים הופר ההסכם על ידי הנאמנים... המועדון, אשר לא מעוניין בשירותיו של השחקן ולמיטב הידיעה גם לא הפקיד בטוחות לשכרו, מחזיק את השחקן כבן ערובה עד למכירתו, בעיתוי ובתנאים שיהיו נוחים לו...".

בהפועל תל אביב הגיבו לבקשה של שוינפלד: "מרגע שהבעלים החדשים נכנסו למועדון, ארון שוינפלד זוכה ליחס נפלא וחם - כך שכל טענה ליחס מביש מנותקת מהמציאות במקרה הטוב. מעבר לכך, שוינפלד מהווה נכס אסטרטגי ומשתכר את השכר הגבוה במועדון. הפועל תל אביב בונה על השחקן להמשך מאבקי ההישארות והוא לא עומד למכירה".

שחקן הפועל תל אביב, ארון שוינפלד. מגד גוזני
שוב דורש לבטל את ההסכם. שוינפלד/מגד גוזני

הרוחות בהפועל תל אביב עדיין סוערות בעקבות הדרבי, למרות שעברה יותר מיממה מאז המשחק (0:1 למכבי): "בתקציב של עשרה שקלים כמעט ניצחנו קבוצה של 150 מיליון", אמר אחד השחקנים. "לא ייאמן שב-20 הדקות האחרונות ישבנו עליהם, ועוד עם שחקני נוער. הם צריכים להתבייש. שיחקנו קשוח מדי? הלו, זה דרבי. כל הבכיינים של מכבי תל אביב יצאו מהחורים".

בקרב השחקנים הייתה תחושה כי הם היו שווים יותר מהפסד למכבי תל אביב. אפילו המאמן מנחם קורצקי, שהיה סקפטי לפני כן, שאב כוחות מהיכולת של קבוצתו: "אני מסיר בפניכם את הכובע, אם נמשיך כך נישאר בליגה". בן רייכרט, שנפגע בראשו, פרסם פוסט בפייסבוק בו כתב: "אני בסדר גמור. מבטיח לכם שההפסד כואב לי יותר מאשר המכה בראש".

עוד בנושא

פיפ"א הודיעה: התביעות נגד הפועל תל אביב מושהות לצורך בדיקה מחדש
עומרי אלטמן פנה לבית המשפט: דורש מענק חתימה בסך מיליון שקל
הרוש: "אתה נכנס לחדר ההלבשה ושואל את עצמך, 'הגעתי למקום הנכון?'"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני הפועל תל אביב באימון. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
"המשחק בשבת - מלחמת עולם". שחקני הפועל תל אביב באימון/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

כעת, בהפועל תל אביב כבר מביטים קדימה למשחק הקרוב בשבת מול הפועל אשקלון: "המשחק בשבת - מלחמת עולם בשבילנו", אמר אחד השחקנים. "אם אנחנו מפסידים נגמר הסיפור. כולם בקבוצה צריכים להבין שאין דרך חזרה. אם אנחנו מנצחים אנחנו חוזרים בענק. אבל הפסד ואנחנו מתרסקים".

לפחות בשלב זה, בקבוצה נערכים לשחק ללא עומרי אלטמן. הבעלים החדש לא מתכוון לשלם לקשר מיליון שקלים מענק חתימה, ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי בבית המשפט, אלטמן ישוחרר בחינם לקבוצה אחרת. במועדון מחפשים שחקני התקפה, בעיקר זרים: "לא נקפוץ על כל סחורה בשוק". אם שלומי ארבייטמן או מהראן לאלה ישוחררו מהפועל חיפה, האדומים ישמחו לקפוץ על המציאה, כמו במקרה של שמעון אבוחצירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully