וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א הודיעה: התביעות נגד הפועל תל אביב מושהות לצורך בדיקה מחדש

הארגון נעתר לבקשת ההתאחדות והודיע לנושים של המועדון על דחייה עד אשר תתבצע הערכה מחודשת של המצב. המפרק קוטלר: "בטוח ששיתוף הפעולה הזה יביא להסדרת הנושא תוך מספר חודשים"

ברני ארדוב

בעקבות בקשת ההתאחדות לכדורגל, פיפ"א הודיעה הערב (שלישי) לכל הנושים של הפועל תל אביב כי התביעות נגד המועדון מושהות באופן זמני, לפחות עד אשר תבוצע הערכה מחדש של המצב.

בין הנושים שתבעו את הפועל תל אביב בפיפ"א נמצאים המאמן לשעבר ססאר מנדיונדו, השחקנים הברזילאים גבריאל דוס סנטוס ואבדג'י, קייזרסלאוטרן הגרמנית, תון השוויצרית. לכך אמורות להתווסף תביעות עתידיות.

עוד בנושא:

עומרי אלטמן פנה לבית המשפט בדרישה שחוזהו יכובד
אריאל הרוש במונולוג כואב: "העונה הזו בהפועל תל אביב היא כמו חלום בלהות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסמך ששלחה פיפ"א לתון השוויצרית, לה הפועל תל אביב חייבת כסף על השאלת לוטם זינו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפרק הפועל תל אביב, עורך הדין שאול קוטלר, אמר בעקבות ההחלטה: "יש לברך את ההתאחדות לכדורגל ואת יושב הראש עופר עיני אשר נתן הוראות ברורות לסייע למועדון הפועל תל אביב, ולרותם קמר ואפרים ברק אשר מסייעים למפרקים וכן למועדון, על מנת לסיים את הפרשה של חובות חו"ל שנגררים שנים רבות ומהווים גיבנת על המועדון.

"המפרקים וצוותם עושים כל שניתן על מנת שבעיה זו תיפתר ויימנע נזק מהמועדון. יש לציין גם כי הרוכשים העמידו צוות מו"מ מטעמם כולל עורכי דין אשר במקביל מטפלים בהסדרת הנושא עצמו. אני בטוח ששיתוף הפעולה הזה יחד עם גישה חיובית של פיפ"א וכן תמיכה למועדון מההתאחדות, יביא להסדרת הנושא סופית תוך מספר חודשים וזה יהיה הישג גדול עבור המועדון ועתידו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully