וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "קשה לי להבין את החלטת פיפ"א לגבי ג'ואל מאטיפ"

מאמן ליברפול מתוסכל מכך ששוב לא יוכל להשתמש בבלם מול פלימות' (רביעי, 21:45, ספורט2), במשחק החוזר בגביע: "אף פעם לא התמודדתי עם מצב כזה, הוא מחמיץ משחקים למרות שלא עשה כלום"

מאמן ליברפול יורגן קלופ על כר הדשא. GettyImages
"מכבד את פלימות'". יורגן קלופ/GettyImages

הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי יגיע מחר (רביעי) לסיומו עם שלושה משחקים חוזרים. במוקד, ליברפול תתארח אצל פלימות' אחרי ה-0:0 במשחק הראשון.

פלימות' - ליברפול (21:45, ספורט2)

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, שהורידו אותם למקום השלישי בליגה והגדילו את הפער שלהם מצ'לסי לשבע נקודות, המייטי רדס יפגשו שוב את הקבוצה מהליגה הרביעית וינסו להימנע ממעידה נוספת מולה ולהעפיל שלב. נת'ניאל קליין, שנעדר בשל פציעה מול מנצ'סטר יונייטד, לא יהיה כשיר גם הפעם. לוריס קאריוס יפתח בין הקורות. במשחק הראשון, שנערך באנפילד והסתיים ב-0:0, פתח יורגן קלופ עם ההרכב הצעיר בתולדות ליברפול.

"יש לנו קבוצה צעירה באופן כללי", הסביר קלופ במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, "היו לנו הרבה סיבות טובות לעלות עם ההרכב איתו פתחנו במשחק הראשון. אני מכבד את פלימות', מגיע להם הרבה קרדיט על המשחק הראשון, אבל זה תלוי בנו".

קלופ אף התייחס בהרחבה לפרשת ג'ואל מאטיפ. הבלם, שמתאושש מפציעה שהשביתה אותו בחודש האחרון, היה אמור להיות בסגל מול יונייטד אך בשל סכסוך עם נבחרת קמרון הוא לא מורשה לשחק כרגע עבור ליברפול, ולא ישחק גם מול פלימות'. מאטיפ זומן לסגל הנבחרת לאליפות אפריקה למרות שהודיע על פרישה מהנבחרת ב-2015, והודיע שלא יגיע. ליברפול ניסתה להסדיר את העניין מול פיפ"א אך טרם קיבלה תגובה ובינתיים לא יכולה להשתמש בבלם.

שחקן ליברפול ג'ואל מאטיפ. רויטרס
איך הפרשה תיגמר? ג'ואל מאטיפ/רויטרס

"אף פעם לא התמודדתי עם מצב כזה", אמק קלופ, "אני לא רוצה להאשים אף אחד אבל לאוהדים שלנו מגיע לדעת מה קרה. אנחנו בטוחים שהקבוצה או ג'ואל לא עשו שום דבר לא בסדר. הוא לא שיחק עבור קמרון מ-2015 והוא לא בסגל לאליפות. אני לא יודע אם מותר לי להרכיב אותו מחר, קשה להבין את זה. מבחינה ספורטיבית היה מאוד הגיוני שיפתח מול פלימות'. פיפ"א הודיעה לנו כי ביום שישי יוחלט אם לפתוח תיק נגדו. הוא אמנם פצוע , אך אם לא הוא היה יכול להחמיץ שמונה משחקים סתם".

משחקים נוספים:

ניוקאסל - בירמינגהאם (21:45)
סאות'המפטון - נוריץ' (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully