וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: דודי סלע הודח בסיבוב השני

דווקא אחרי הניצחון המרשים על גרנויירס, הישראלי המדורג 67 בעולם הפסיד בארבע מערכות 2:6, 6:3, 6:2, 6:4 מול לוקאש לאצקו הסלובקי (121) ופספס מפגש מסקרן עם נישיקורי

דודי סלע טניסאי ישראלי. AP
סיים את דרכו, כבר בסיבוב השני. סלע/AP

אכזבה לדודי סלע: הישראלי המדורג 67 בעולם הפסיד הלילה ללוקאש לאצקו הסלובקי (121) 2:6, 6:3, 6:2, 6:4 והודח בסיבוב השני של אליפות אוסטרליה. הישראלי, שהפתיע בסיבוב הראשון את מרסל גרנויירס הספרדי (37) עם ניצחון 7:5, 3:6, 2:6, 0:6, היה פייבוריט הפעם וגם ניצח במערכה הראשונה די בקלות, אבל איבד ריכוז בהמשך ונכנע ליריב נחות ממנו במשחק שארך שעתיים ורבע.

סלע, שהגיע בכושר טוב לגרנד סלאם הראשון של העונה אחרי שזכה בצ'לנג'ר בקנברה, העפיל לסיבוב השלישי במלבורן בשנתיים הקודמות (וגם ב-2009), וניצח את הסלובקי בשישה מתוך שבעת המפגשים שהיו ביניהם עד המשחק הזה, אך כנראה שהלחץ הכריע אותו ובכך הישראלי פספס מפגש מסקרן מאוד בשלב הבא מול קיי נישיקורי היפני.

המשחק הזה החל נהדר מבחינת סלע עם שתי שבירות מהירות שסללו את דרכו לניצחון קל במערכה הראשונה, אך ההמשך היה כולו של הסלובקי שהשיג שש שבירות ושמונה אסים והתגבר על סלע, שנראה טוב בהרבה מול גרנויירס ונחל אכזבה הלילה.

עוד בנושא

אליפות אוסטרליה: ואוורינקה, נישיקורי וקרבר עלו לסיבוב השלישי

ישראלים מעודדים את דודי סלע במהלך אליפות אוסטרליה 2017. AP
הרוח הגבית לא עזרה. תומכיו של סלע ביציעים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully