וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים, לוגסי וסוויסה יעמדו לדין בעקבות המשחק מול בית"ר ירושלים

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד רשף, בחר להעמיד לדין את מאמן אשקלון והשחקנים, שהורחקו על ידי פריד, בגין העלבת שופט. גם אבוקסיס יעמוד לדין בעקבות העלבת שופט מול מכבי פתח תקוה

לירון מולדובן

תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף החליט היום (שלישי) להעמיד לדין את הפועל אשקלון בעקבות המפגש מול בית"ר ירושלים במחזור ה-17. הקבוצה הדרומית תעמוד לדין משמעתי בגין פגיעה על ידי אוהדיה, כך קבע תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף. רשף גם בחר גם להעמיד לדין את מאמן הפועל אשקלון יובל נעים ושחקניו מושיקו לוגסי ותומר סוויסה בגין העלבת יגאל פריד, שופט המשחק מול בית"ר.

seperator
יובל נעים מאמן הפועל אשקלון (שני מימין). לירון מולדובן
יורחק? נעים/לירון מולדובן

בסיום המפגש באצטדיון סלה מול בית"ר, סיפר נעים: "אני לא יודע מה הלך. בהרחקה הראשונה בכלל לא ראיתי שהיה צהוב שני של מירקו אורמוש. בהרחקה השנייה הוא אמר שמושיקו לוגסי אמר לו "בושה וחרפה" וגם במקרה של תומר סוויסה הוא טען שאמרו לו משהו. בטדי עם 30 אלף צופים לא היו מקבלים החלטות כאלה. בכל שנותיי כמאמן וכשחקן לא זכור לי שמאמן, עוזר מאמן ושלושה שחקנים הורחקו מקבוצה אחת. קראתי לשחקנים כי אף אחד לא שומע, כל אחד היה בסערת רגשות וקראתי להם כדי לעשות סדר, שכל אחד יידע מה לעשות. אני יודע מה ההשלכות של ירידה מהמגרש, לא חשבתי על זה בכלל, פשוט ראיתי שכל שנייה השופט מרחיק שחקן ולא ידעתי איך להגיב, רציתי לעצור הכול ולעשות סדר".

גם מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס יעמוד לדין בגין העלבת שופט, במשחקה של הקבוצה מול מכבי פתח תקוה. המאמן הורחק בדקה ה-65 אחרי שסינן מספר מילים לעבר הקוון. אבוקסיס הסביר את התקרית עם הקוון בסיום המשחק מול המלאבסים: "מלמלתי לעצמי כמה דברים. שופטים וקוונים צריכים להבין שלעיתים לא צריך לשמוע כל דבר ואפשר להבליג. חבל שהוא צעק את זה לשופט, איתן שמואלביץ' לא רצה להרחיק אותי אך הקוון ביקש ממנו. במשחק דברים כאלה קורים כל הזמן, הוא עמד 80 מטר ממני. התנצלתי בפניו". הדיונים יתקיימו ביום רביעי הקרוב.

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. אדריאן הרבשטיין
אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully