וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה אחרי התבוסה: תומר קשטן מתכנן שני שינויים בהרכב

בקרית שמונה לא מתכוונים להתעכב על ההפסד 5:2 לסכנין (קשטן: "יום רע שלא מאפיין אותנו") וחושבים על הרצף המתקרב של שלושה משחקים בעשרה ימים. קאסיו פרננדס ודידייה ברוסו מועמדים לפתוח מול מכבי חיפה

שחקני עירוני קרית שמונה מאוריסיו, אורן ביטון, עודד אלקיים. אדריאן הרבשטיין
צריכים להרים את הראש, העומס עוד לפניהם. קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

בקרית שמונה מלקקים הבוקר (שלישי) את פצעי התבוסה אמש לבני סכנין אך יחד עם זה לא מורידים את הראש ולא מתכוונים לתלות את השחקנים. "השחקנים שהיו בדוחא, הם אלה שעשו את הניצחונות האחרונים שלנו ולכן צריך לקבל את זה שנקלענו ליום רע שלא מאפיין אותנו בעוד שסכנין רשמה ערב מוצלח מבחינתה", אמר הבוקר המאמן תומר קשטן. "צריך לקחת את הדברים בפרופורציות. לתקן כבר במשחק הקרוב ואני משוכנע שניראה טוב יותר".

לקרית שמונה מצפה כעת מקבץ של שלושה משחקים מעניינים בעשרה ימים. השבת מול מכבי חיפה בליגה, ובשבוע הבא שני משחקים בבאר שבע בגביע המדינה ובליגה.

בעקבות התבוסה אמש עשוי קשטן לערוך לפחות שני שינויים בהרכב במחזור הקרוב כאשר קאסיו פרננדס ודידייה ברוסו מועמדים לפתוח. אחד השחקנים הוסיף הבוקר: "תפסנו יום שחור. דווקא פתחנו נהדר עם שער חוץ. מי יכול היה להאמין שנחטוף אחרי זה רביעייה באותה מחצית? אנחנו צריכים להתעשת מהר ולחזור למסלול הנכון".

שובל גוזלן יהיה ככל הנראה שחקן הרכש האחרון בחלון ההעברות הנוכחי והוא כאמור ישחק את משחק הבכורה שלו רק בגביע המדינה בעוד שבוע בטרנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully