וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.1: שוטה ארבלדזה בדרך לקבוצה חדשה?

המאמן שפוטר ממכבי תל אביב מועמד לאלניאספור הטורקית, בה משחקים קרלוס גרסיה וגליינור פלט. ריאל הולכת שוב על דה חאה, פפ רוצה להתאחד עם מסי, לואיס אנריקה מעוניין בדייגו קוסטה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ריאל סוסיאדד 0:2 על מלאגה

העברות

* טום קארול, קשרה בן ה-24 של טוטנהאם, נמכר תמורת 4.5 מיליון ליש"ט לנועלת הטבלה סוונסי וחתם על חוזה לשלוש שנים וחצי. קארול, ששיחק בקבוצה כמושאל ב-2014/15, הוא הרכש השלישי בינואר לצד לוסיאנו נארסינג ומרטין אולסון שנרכש מוקדם יותר היום מנוריץ'.

* אלאבס החתימה את אוסקר רומרו, קשר נבחרת פרגוואי ששיחק בראסינג קלוב הארגנטינאית ונמכר לאחרונה לשנגחאי שנואה הסינית. רומרו הושאל לשנה לקבוצה הספרדית, שתוכל להאריך את ההתקשרות בחצי שנה נוספת.

* מרטין דמיצ'ליס, הבלם הארגנטינאי בן ה-36 שעזב לאחרונה את אספניול, חזר לקדנציה שנייה במלאגה, בהעברה ללא תמורה.

* מנצ'סטר סיטי העבירה בהשאלה את ברונו סוקוליני לוורונה. הקשר הארגנטינאי בן ה-23 ינסה לשקם את הקריירה באיטליה.

* ז'וליאן פובר, הקשר בן ה-33 שהספיק ללבוש את מדי ריאל מדריד ולהופיע פעם אחת גם בנבחרת צרפת (עם חולצה מספר 10 של זינדין זידאן) חתם באינטר טורקו מהליגה הפינית.

* לוקאס פיאזון, הקשר הברזילאי הצעיר ששייך לצ'לסי, האריך את תקופת ההשאלה שלו בפולהאם עד תום העונה.

* הקשר חואנמי קאייחון, אחיו של חוסה מנאפולי, עזב את בוליבאר במדיה כיכב בארבע השנים האחרונות וחתם בקבוצה הסעודית אל אטיפאק.

* באסטיה צירפה בהשאלה מוולבס האנגלית את הקשר הקונגולזי פרינס אוניאנגה, ששיחק בצרפת במדי ראן, אנז'ה, טור וריימס. השחקן בן ה-28 עבר לאנגליה רק בקיץ האחרון עם חוזה לארבע שנים.

* תייבי ביפומה, חלוצה בן ה-25 הקונגולזי של באסטיה, חתם לשלוש שנים וחצי בשורות עוסמאנליספור הטורקית.

* לואיק לאנדר, הבלם בן ה-24 שגדל בפריס סן ז'רמן ושיחק בנבחרת הצעירות של צרפת, עבר מלאנס לגנואה האיטלקית וחתם לשלוש שנים וחצי. סכום ההעברה: כ-400 אלף יורו.

* בוגדן סטנקו, חלוץ נבחרת רומניה, מצא לעצמו קבוצה רביעית בליגה הטורקית אחרי שעבר מגנצ'לרבירלי לבורסאספור תמורת 750 אלף יורו וחתם לשנתיים וחצי.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד מול ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
יחד בקיץ הבא? דייגו קוסטה מול ג'רארד פיקה ב-2014/GettyImages, David Ramos

שמועות

* בטורקיה מדווחים כי שוטה ארבלדזה, המאמן שפוטר ממכבי תל אביב לפני כשבועיים, עשוי להתמנות למאמנה של אלניאספור מהמקום ה-14 בליגה הבכירה. ארבלדזה בן ה-43 כבר אימן בטורקיה את קייסריספור, קסימפאשה וטרבזונספור לפני שהגיע לישראל, וכעת הוא עשוי לחזור לקדנציה נוספת בסופר ליג. באלניאספור מחכים לו אקס מכבי תל אביב קרלוס גרסיה וגם גליינור פלט, שהספיק לכבוש בבכורה שלו אחרי המעבר ממכבי חיפה.

* סוגיית דויד דה חאה לריאל מדריד שוב על הפרק. כשנה וחצי אחרי נפילת העסקה ברגע האחרון של חלון ההעברות, אלופת אירופה שוב מביעה עניין רב בשוער הספרדי של מנצ'סטר יונייטד. על פי "קאדנה סר", המאמן זידאן מרוצה מקיילור נבאס, אך ההנהלה לוחצת להחתים את דה חאה או את טיבו קורטואה.

* התקשורת הבריטית מדווחת כי נציגים של צ'לסי היו באולימפיקו ביום ראשון כדי לעקוב אחר שניים משחקני לאציו: הבלם ההולנדי סטפן דה פריי והקשר הברזילאי פליפה אנדרסון.

* על פי "אינדפנדנט" הבריטי, דייגו קוסטה יעזוב את צ'לסי בקיץ, אבל לא לסין אלא לספרד. וזו לא רק אתלטיקו מדריד שמעוניינת להחזיר אותו, אלא גם ברצלונה שמודאגת מכושרו של ניימאר ומהעובדה שמסי וסוארס מתקרבים לגיל 30, ולכן עשויה לבצע מהלך בקיץ.

* האם קארים בנזמה יעזוב את ריאל מדריד לטובת הליגה הסינית? בספרד מדווחים כי נשיא קבוצת טיינג'ין קואנג'יאן, אותה מאמן פאביו קנבארו, הבהירה לנציגיו כי הוא מעוניינת בצרפתי. ראשי הקבוצה הסינית אפילו יצרו קשר עם ז'ורז'ה מנדש כדי לצרף את בנזמה, בעסקה שמוערכת ב-80 מיליון יורו. נשיא טיינג'ין קואנג'יאן הצהיר: "יצרנו קשר עם דייגו קוסטה ואדינסון קבאני, אבל בנזמה הוא ללא ספק המטרה שלנו. שוחחתי עם מנדש, אני מקווה שהוא יעזור לנו להשלים את העסקה".

* פייר אמריק אובמיאנג מוביל את נבחרת גאבון באליפות אפריקה, אך גם מעסיק את הקבוצות הבכירות ביבשת. ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי מתעניינות, אך פריס סן ז'רמן מתכננת לרכוש את החלוץ בן ה-27 בקיץ ומוכנה לשלם לדורטמונד 75 מיליון יורו.

* חאבייר פסטורה פסל אפשרות שיעזוב את פריס סן ז'רמן לטובת חוזה עתק בסין והכחיש באינסטגרם: "אין לי כוונה לעזוב את פריס". לקשר הארגנטינאי יש חוזה עד 2019 באלופת צרפת.

שחקן מארסיי דימיטרי פאייה. רויטרס
רוצה לחזור הביתה. דימיטרי פאייה במדי מארסיי/רויטרס

* חוסר הוודאות בנוגע להארכת חוזהו של ליאונל מסי בברצלונה ממשיך להעלות ספקולציות, והיום "סאן" שוב טוען שפפ גווארדיולה רוצה להביא את הארגנטינאי למנצ'סטר סיטי, שמוכנה לשלם עבורו 100 מיליון ליש"ט - 115 מיליון יורו. על פי "סאן", "בחודש שעבר נערכו שיחות בין הצדדים בנוגע לאפשרות להצעת שיא בכדורגל העולמי", ומדווח כי "ברצלונה מוכנה להקשיב". בסיטי מאמינים ש"היחסים בין גווארדיולה למסי יכולים להשלים את המהלך", שבמסגרתו ירוויח מסי כמעט מיליון דולר לשבוע.

* קשר ברצלונה איבן ראקיטיץ', שהוזכר כמועמד לעבור למנצ'סטר סיטי: "לואיס אנריקה עזר לי מאוד, הייתי קופץ מגשר אם הוא היה מבקש ממני".

* אדריאנו גליאני התייחס לניסיונות של מילאן לצרף את ג'רארד דאולופאו: "נדבר עם אברטון במטרה למצוא פיתרון".

* רומא מחפשת שחקני כנף והשמות החדשים שנמצאים על הפרק הם גרגואר דפרל הצרפתי מססואולו ולואיס מוריאל הקולומביאני מסמפדוריה.

* באנגליה טוענים כי לסטר סיטי הגישה הצעה חדשה לססואולו עבור הבלם פרנצ'סקו אצ'רבי, המועדון האיטלקי הכחיש.

* מארסיי צפויה להגיש הצעה חדשה לווסטהאם על דימיטרי פאייה, אחרי שהצעתה הראשונה נדחתה על ידי הפטישים. קשר נבחרת צרפת מעוניין לחזור לסטאד ולודרום מסיבות משפחתיות וביקש לעזוב את אנגליה.

* ממפיס דפאי מתקרב לליון. הקיצוני ההולנדי כבר סיכם את מרבית תנאיו במועדון, אך עדיין מחכה שהצרפתים יסגרו סכום רכישה עם מנצ'סטר יונייטד. ליון העלתה את ההצעה מ-13 ל-15 מיליון יורו.

* על פי "דיילי מירור", מנצ'סטר יונייטד שהאריכה אוטומטית את חוזהו של אנטוניו ולנסיה, עוקבת אחר המגן בן ה-19 של סלטיק, קירן טירני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully