וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אקס בית"ר כבש באליפות אפריקה מבלי לקחת בה חלק

בשל טעות ברישום, הרווה קאז'ה נרשם ככובש שער הניצחון של הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו. המאמן שלא הגיע לאימון כי גלגלי רכבו נגנבו. הסרטון המביך של אמיר קאן, לוחם ה-MMA הרשע, אלמוג כהן עושה שרירים

צילום מסך

בווידאו: שחקני קריקט חוטפים כדורים בביצים

המתאגרף הבריטי נתפס על חם בסרטון סקס שלושה שבועות בלבד אחרי חתונתו, סטרהיניה גברילוביץ' זעם על יריבו, והמשיך להלום בו גם לאחר שזה איבד את ההכרה. וגם: "התאום" של דייגו קוסטה מבלה בסין, ויכוח בין אוהדים ברזילאים הסתיים בתגרת ענק והלוגו החדש של יובנטוס

אלמוג כהן עושה שרירים

המאמן לא הגיע לאימון כי האוהדים גנבו לו את הגלגלים מהרכב

בלננשש השיגה ניצחון דחוק וחשוב מאוד למאבקי התחתית בליגה הפורטוגלית. התגמול של המאמן? כל ארבעת גלגלי המרצדס שלו נגנבו במהלך הלילה, ולאימון למחרת הוא לא הגיע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרווה קאז'ה הפך לשחקן הראשון שכובש שער באליפות אפריקה, בלי לקחת בה חלק

אקס בית"ר ירושלים נטש את הסגל כמה ימים לפני הטורניר בגלל פציעה, ובמקומו זומן ג'וניור קבאננגה שגם הבקיע את שער הניצחון של הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו מול מרוקו. אלא שהשינוי לא עודכן ובכל המקומות הופיע קאז'ה כמספר 6 של הקונגולזים וכמבקיע השער.

הסרטון המביך של אמיר קאן דלף לרשת

שבועיים אחרי הפרשה המביכה של אמיר קאן, שכללה מתקפה של הוריו המוסלמים האדוקים של המתאגרף הבריטי נגד אשתו האמריקאית פאריאל מאקדום בעקבות תמונות חושפניות שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, התברר שלאלוף העולם לשעבר יש צרות גדולות הרבה יותר.

הלילה פורסם באחד מאתרי הפורנו המובילים בארצות הברית סרטון שבו נראה קאן, ומדליסט הכסף מאתונה 2004, מבצע אקט מיני בעצמו בעיצומה של שיחת סקייפ עם דוגמנית אמריקאית, כשעל פי האתר הסרטון צולם שלושה שבועות בלבד אחרי חתונתם של קאן ומאקדום ב-2013. ואם זה לא מספיק, דיווחים טוענים ששלושה סרטוני סקס נוספים של קאן הוצעו למכירה לאתרים שונים, ועשויים להתפרסם בקרוב.

מגעיל: לוחם ה-MMA המשיך להלום ביריבו המובס - והפסיד את הקרב

רבים מחובבי ענף ה-MMA ציפו בכיליון עיניים לקרב האנונימי יחסית בין סטרהיניה גברילוביץ' לג'ו ואלי, אשר נערך במונטריאול, קנדה, תחת ארגון לא מוכר העונה לשם TKO. השניים החליפו קללות לאורך כל השבוע כשהשיא הגיע בשקילה, כשאחד מהם ניסה לנשוך את השני. אלא שמה שקרה בקרב עצמו חצה את הגבול. גברילוביץ' הנחיל ליריבו נוקאאוט טכני, אחרי ששלח מספר אגרופים לפניו. השופט סימן לעצור את הקרב אך המנצח לא הסכים לקום מיריבו והמשיך להלום בראשו אף על פי שהוא איבד את ההכרעה. בעקבות זאת, גברילוביץ' הפסיד את הקרב, ויריבו, ש"ישן" בשניות האחרונות של הקרב", הוכתר כמנצח.

צ'ירו אימובילה ובת זוגו מבלים מול המצלמה

פלויד מייוות'ר ממשיך לעקוץ את דיינה ווייט

אוהדים ברזילאים התווכחו מי טוב יותר - גאביגול או גבריאל ז'סוס. כך זה הסתיים:

על אף הכחשותיה של צ'לסי: נראה שדייגו קוסטה הגיע בסופו של דבר לסין

מה דעתכם על הלוגו החדש של יובנטוס?

וכמובן שברשת הגיבו מיד ללוגו החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully