וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אבידור: "נחמד לכבוש שלושער ראשון בקריירה בגיל 30, אני מבסוט"

כוכב ה-2:5 של בני סכנין על עירוני קרית שמונה: "אם אני לא מחמיץ, אני לא נכנס למשחק. פאס? הוא חלוץ גדול". אבוקסיס: "שמח שהוא התאושש מההחמצה". קשטן: "נזכרנו לשחק כשהמשחק היה גמור"

שחקני בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ערב ענק. אבידור והחברים/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין קטעה הערב (שני) רצף של שני משחקים ללא ניצחון בליגה ב-2:5 על עירוני קרית שמונה, והנחילה ליריבתה הפסד ראשון אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות הרבה בזכות יובל אבידור, שכיכב עם שלושער ראשון בקריירה.

"שלושער ראשון בקריירה בגיל 30, זה נחמד, אני מבסוט מאוד", אמר אבידור בסיום. "בדרך למשחק הייתה לי הרגשה טובה. הרגשתי שאני יכול לעשות משהו. אם אני לא מחמיץ אני לא במשחק, מכירים אותי כבר שנים בכדורגל. השמיים הם הגבול. אברהם פאס? הוא חלוץ גדול. הוא דוגמה לכולנו, מקצוען, אין מה להגיד".

"הייתה מחצית אדירה שלנו", ציין יוסי אבוקסיס. "קשה מאוד לשחק בקצב כזה במשך 90 דקות אחרי המחצית הראשונה המדהימה. יובל אבידור כבש שלושה שערים גדולים. אני שמח שהוא התאושש מהר מההחמצה המוקדמת. פיראס מוגרבי הוא שחקן שרצינו בכל שלב של העונה. זה כוח אדיר בשבילנו, ונצטרך לשלב אותו בתוך הקבוצה".

"מגיעות מחמאות לבני סכנין על דקות מצוינות", אמר תומר קשטן. "נזכרנו לשחק כשהמשחק היה גמור. היכולת ההגנתית שלנו הייתה רעה מאוד. נותרו הרבה מאוד נקודות בקופה, ונצטרך להיות טובים בהרבה כדי לשמור על המקום שלנו בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully