וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצות הברית מתרגשת: "גולדן סטייט מול קליבלנד זו היריבות הכי גדולה שיש לליגה להציע"

הווריירס יחפשו נקמה על ההפסד לאלופה בחג המולד (03:00, ערוץ 5), דיווח: 52 אלף דולר עבור ארבעה מושבים על הפרקט. קרי: "אין לי שום סיבה לעזוב, לא לימדו אותי לספור כסף של אחרים"

AP

שני התאריכים החשובים ביותר בעונה הסדירה ב-NBA הם ללא צל של ספק חג המולד ומרטין לות'ר קינג. הכריסמס כבר מאחורינו, אך הלילה (בין שני לשלישי, 03:00, ערוץ 5) גולדן סטייט תארח את קליבלנד, לשחזור הגמר מהשנתיים האחרונות. אחרי הסל הדרמטי של קיירי אירווינג בחג המולד, הווריירס יחפשו נקמה מול הקהל הביתי.

שחקן קליבלנד לברון ג'יימס. AP
לא מודאג. לברון/AP

הטירוף לקראת המשחק בשיאו ועל פי דיווחים בארצות הברית, אוהד בר מזל (ובעל כיסים עמוקים, ככל הנראה), רכש ארבעה מושבים על הפרקט במחיר כולל של 52 אלף דולרים. שתי הקבוצות יגיעו למפגש אחרי רצף משחקים קשוח כאשר לאלופה מדובר במשחק חוץ שישי ב-11 הימים האחרונים, גולדן סטייט לא זכתה למנוחה מאז הניצחון מול דטרויט ביום חמישי האחרון.

לברון ג'יימס, שניסה לצנן את האווירה לקראת המפגש הגדול, לא חסך במחמאות לווריירס: "הם טובים ומסוכנים יותר מהעונה שעברה. הסגל שלהם השתפר בצורה משמעותית ולהשתפר זו משימה לא פשוטה עבור קבוצה כמו גולדן סטייט, אבל אנחנו לא מתסכלים עליהם בתור ה-יריבה שלנו על התואר". "על מה לברון מדבר?", תקפו ברשת את הדברים של קינג ג'יימס: "מי עוד מסוגלת לאיים על הקאבס חוץ מגולדן סטייט?".

ג'יי. אר סמית' ימשיך להיעדר, אך התקווה הגדולה היא שקייל קורבר ימלא את המקום, אחרי 18 נקודות במשחק האחרון. סם אמיק סיפק את הזווית שלו לקראת הקרב: "הקרב הכי גדול שאפשר לבקש, יריבות שהיא מעבר ליריבות רגילה. מדובר בקרב של כדורסל טהור, הדברים של לברון ג'יימס לא חשובים, זו היריבות הכי גדולה כרגע שיש ל-NBA להציע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד (אמצע) מול סטף קרי, קווין דוראנט שחקני גולדן סטייט. רויטרס
לא חושב על כסף. קרי/רויטרס

מאז ההפסד בחג המולד, הווריירס נמצאים במגמה חיובית כאשר הם הפסידו משחק בודד מתוך שמונה, מול ממפיס בהארכה. מי ששמר על קו אחיד מבחינת מצב הרוח החיובי בגולדן סטייט היה סטף קרי, שהפתיע: "אני משחק מושלם עבורי ואין לי שום סיבה לעזוב, כשהחוזה שלי יסתיים. הארגון שלנו נהדר, הצוות שלנו מצוין ולכן אין לי שום סיבה לחשוב על מקום אחר".

על העובדה שהוא המשתכר הרביעי בקבוצה כאשר קווין דוראנט, קליי תומפסון ודריימונד גרין מקדימים אותו, הוסיף קרי: "אבא שלי תמיד הזהיר אותי מלספור כסף של מישהו אחר. זה המצב שלי כרגע ואני שמח. מי שבוחר להתלונן על זה שהוא מרוויח 44 מיליון דולר למשך ארבע שנים סובל מבעיות". גרין נשמע בטוח: "כשאנחנו משחקים טוב אז אנחנו מנצחים בדרך כלל. אני לא רוצה להתעסק בדברים הטובים שאומרים על היכולת שלנו, אני חושב שאנחנו יכולים וצריכים להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully