וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן האריך את החוזה בעונה נוספת בבאיירן מינכן

קשר הבווארים חתם על חוזה עד סוף יוני 2018 אחרי שאביו, שמשמש גם כסוכנו, טען שהוא מעוניין להאריך את חוזהו רק בעונה אחת. רובן אמר: "מאושר להישאר כאן, מינכן זה הבית השני שלי"

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן (שמאל) עם קרל היינץ רומניגה יושב ראש באיירן מינכן. אתר באיירן מינכן, אתר רשמי
נשאר בבאיירן. רובן עם רומניגה/אתר רשמי, אתר באיירן מינכן

אריאן רובן האריך היום (שני) את חוזהו בבאיירן מינכן עד 30 ביוני 2018, כלומר בעונה אחת בלבד. הקשר ההולנדי בן ה-32 ביקש להאריך את החוזה בעונה אחת בלבד כשאביו האנס, שמשמש גם כסוכנו, אמר שלקראת תום העונה הבאה יראה אם הוא עדיין ברמה המתאימה ואז יחליט אם להישאר במועדון.

"אריאן הוא אחד הטובים בעולם בעמדה שלו", אמר יושב ראש באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה, "הוא משחק בבאיירן כבר קרוב לשמונה שנים ואנחנו מאושרים מאוד שהוא נשאר וימשיך ללבוש את החולצה של באיירן מינכן לעונה נוספת". רובן עצמו אמר: "אני מאושר להישאר עוד עונה בבאיירן מינכן. המועדון הוא אחד מהטובים בעולם ועבורי ועבור המשפחה שלי, מינכן היא הבית השני שלנו. אני רוצה לשמור על רמה גבוהה ולזכות בכל התארים האפשריים".

רובן עבר לבאיירן מינכן מריאל מדריד בקיץ 2009. מאז הוא זכה עם הבווארים בליגת האלופות, בסופרקאפ האירופי, בגביע העולם לקבוצות, בחמש אליפויות ובארבעה גביעים. הוא רשם 152 הופעות בבונדסליגה ו-82 שערים, 23 הופעות בגביע ו-14 שערים ו-53 הופעות בליגת האלופות שם כבש 21 שערים. באיירן מינכן תחזור מפגרת החורף ביום שישי כשתשחק בחוץ מול פרייבורג, במשחק שיפתח את המחזור ה-17 והאחרון בסיבוב הראשון של הבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully