וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: פיליפ ארז'ינה החל להיבחן, קשר ברזילאי ינחת בארץ

16.1.2017 / 13:08

הקשר הבוסני, שהגיע בהמלצתו של האריס מדוניאנין, ינסה להרשים את הצוות המקצועי. שיחק בליגה השנייה בפולין וכן בליגה הבוסנית. ויגור, ברזילאי ששיחק עם לוסיו, ייבחן. זריהן הגיע לאסוף את חפציו

ניב זריהן מ.ס אשדוד. אבי כהן
הגיע לאימון ונפרד מהשחקנים. ניב זריהן/אבי כהן

הקשר הבוסני פיליפ ארז'ינה החל הבוקר (שני) להיבחן בשורות מ.ס. אשדוד. השחקן נחת אתמול אחר הצהריים בישראל וינסה להרשים את הצוות המקצועי. ארז'ינה לא שיחק במסגרת קבוצתית כבר חודש. קבוצתו האחרונה היתה מתחתית הליגה השנייה בפולין ובעונה שעברה שיחק בליגה הבוסנית, אז גם קיבל זימון לנבחרת בוסניה. יוסי מזרחי קיבל עליו המלצות מהאריס מדוניאנין, אחרי שמנג'ר אשדוד טילפן לקשר מכבי תל אביב וביקש לשמוע את דעתו.

הלילה ינחת בארץ הקשר הברזילאי ויגור. השחקן שיחק עם לוסיו, חלוצה החדש של אשדוד, ובעבר הוא נרכש על ידי אנדרלכט אבל לא השתלב אצלה.

בתוך כך, הבוקר הגיע ניב זריהן לאימון כדי לאסוף את חפציו ולקחת את החולצות עם השם שלו עליהן. זריהן נפרד באותה הזדמנות מהשחקנים. באר שבע עוד צריכה להעביר את חוזהו בבקרה אחרי שחתם לארבע שנים וחצי.

חאתם עבד אלחמיד יתאמן מחר ומחרתיים במדי נבחרת ישראל. כפי שפורסם כאן אתמול, עוזר מאמן הנבחרת עמיר תורג'מן עקב אחר הבלם במשחק בשבת מול הפועל כפר סבא ולאחר מכן הוחלט לזמנו לשני ימי האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully