וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אם נשחק כמו במחצית הראשונה, אין סיבה שלא ננצח בדרבי"

16.1.2017 / 9:43

האדומים הובילו ב-28 הפרש נגד אילת, אך כמעט איבדו את המשחק: "אם נשחק מול מכבי תל אביב כמו ששיחקנו לאחר ההפסקה, זה יהיה כואב". מחמאות לגינת שאמר: "נהנה מכל רגע, יש לי תהליך לעבור"

שחקני הפועל תל אביב תומר גינת, צוף בן משה, דרל וויליאמס. מגד גוזני
"כל משחק זו התוכנית - להתנפל על היריבה". שחקני הפועל תל אביב/מגד גוזני

הפועל תל אביב שמרה אמש (ראשון) על מאזן מושלם של שני ניצחונות בשני משחקים תחת רמי הדר, כשגברה בביתה 84:90 על הפועל אילת. האדומים הציגו במחצית הראשונה את אחד המשחקים המרשימים ביותר של קבוצה כלשהי העונה, כשקבעו שיא רבע בליגה עם 35 נקודות ברבע הראשון, ובמחצית כולה 59 נקודות בדרך ליתרון בן 23 נקודות. במחצית השנייה הפער כבר עלה ל-28 הפרש לפני שאילת החלה בקאמבק והורידה את היתרון עד ל-3 נקודות שם נעצרה. את האדומים הוביל בנקודות מארק ליונס עם 23 נקודות כשדרל וויליאמס מוסיף 21 נקודות ב-17 דקות.

נקודת אור נוספת הייתה תומר גינת הצעיר, שרשם 12 נקודות ו-5 ריבאונדים, ומהווה את אחד הפיתרונות הבולטים של רמי הדר למצוקת הישראלים עם פציעתו של רביב לימונד: "כל משחק זו התוכנית - להתנפל על היריבה, התחלנו את המשחק עם המון אנרגיות וזה היה מעולה. היה לנו שבוע אימונים טוב, מה שקרה לנו ברבע האחרון לא צריך לקרות, אבל אנחנו שמחים על הניצחון הזה", אמר גינת בסיום, שהוסיף: "רמי הגיע לפני שבוע וחצי והוא מכניס את השיטה שלו לאט לאט, שמח שבמחצית הראשונה זה היה נראה מדהים, ברבע האחרון הדברים לא הסתדרו לנו אך אני בטוח שזה יילך וישתפר. ידענו שאנחנו צריכים להשאר רגועים, זה קרה וזה יכול לקרות בכדורסל. רמי ביקש מאיתנו ללכת לדברים שעשינו במחצית הראשונה ולגמור את המשחק".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל אילת 84:90
רמי הדר: "ראינו את שני הצדדים של הפועל תל אביב"

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. מגד גוזני
"יכול לעזור להשיג ניצחונות". גינת/מגד גוזני

הפורוורד הצעיר היה אחד השחקנים המבוקשים בקיץ מהליגה השנייה, כשהאדומים הצליחו לשים עליו את ידיהם עם חוזה לשלוש שנים. בינתיים גינת בדרך הבטוחה לתואר תגלית העונה, עם 6.1 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק: "אני נהנה פה מכל שניה, מרגיש שאני מקבל הרבה הזדמנויות ומנסה לשחק הכי טוב שאני יכול כדי לעזור לקבוצה להשיג את הניצחונות. יודע שיש לי תהליך ארוך לעבור".

בהפועל יחלו מחר בהכנות לקראת הדרבי התל אביבי שייערך בשבת הבאה ביד אליהו. בקבוצה יודעים שבמצב העניינים הנוכחים של יריבתם העירונית, ובמיוחד לאור המשחק החשוב שמצפה להם ביום חמישי ביורוליג, יש להם סיכוי להפתיע: "אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית הראשונה, אין סיבה שלא ננצח גם את הדרבי", אמר אחד מאנשי הפועל בסיום, "אם נשחק כמו במחצית השנייה, זה יהיה כואב".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully