וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה מודה שמנצ'סטר סיטי לא תיקח אליפות: "הפער גדול מדי"

פפ מתחיל להישבר: אחרי שהספרדי ספג את הפסד הליגה הגדול בקריירת האימון שלו ב-4:0 מול אברטון, הוא מודה שסיפור האליפות סגור והוא עשוי לעזוב בקיץ: "חייבים למצוא פתרון לשחקנים"

רויטרס
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
הפנים אומרות הכל. פפ/רויטרס

פפ גווארדיולה מתחיל להרים ידיים בנוגע לסיכויי האליפות של מנצ'סטר סיטי, אחרי שאתמול (ראשון) הובסה קבוצתו 4:0 מול אברטון. גווארדיולה מודה שפער 10 הנקודות מצ'לסי שבפסגה נראה בלתי עביר, אחרי שספג את התבוסה הכי גדולה שלו כמאמן במשחק ליגה. כשנשאל אם מירוץ האליפות גמור עבור קבוצתו אמר פפ: "המקום הראשון, כן. מהמקום הראשון יש פער 10 נקודות, וזה הרבה כמובן. המקום השני קרוב יותר, כך שלגבי זה נראה.

"ההמשכיות שלנו בניסיון לשמור על שער נקי תלוי גם במצבים שאנחנו יוצרים מקדימה. זו תהיה טעות גדולה להאשים בנאדם אחד, אבל כמובן שזו הפעם הראשונה שבה אני סופג כל כך הרבה שערים. זה מעולם לא קרה בעבר. בגלל זה אני חייב להבין למה זה קורה".

גווארדיולה הגיע אומנם עם אופטימיות גדולה לאנגליה, אבל גם הוא מודה שיש אפשרות ריאלית שהוא לא ימשיך בקבוצה אחרי הקיץ הבא. "אני מאמן שמונה שנים, וזכיתי בשבע אליפויות, זה יוצא מן הכלל, אבל כנראה לא טיעון מספיק טוב עבור האנשים שלנו, ואני חייב למצוא את הפתרון הטוב ביותר לשחקנים שלנו כדי שיחזרו לנצח".

מספרי המשחק

* זהו הפסד הליגה הגבוה ביותר של פפ גווארדיולה כמאמן ראשי בליגה - כמו ה-4:0 שספג מריאל מדריד בליגת האלופות ב-2013/14, וה-4:0 שספג מברצלונה בליגת האלופות מוקדם יותר העונה.

* העונה הגרועה ביותר של גווארדיולה כללה שמונה הפסדי ליגה. כרגע, יש לו כבר שבעה.

* הרצף נמשך: מנצ'סטר סיטי פיגרה במחצית מחוץ לביתה 94 פעמים במסגרת הפרמריירליג - ובאף אחת מהן לא ניצחה (83 הפסדים, 11 תוצאות תיקו).

* קלאודיו בראבו ספג 13 שערים מ-21 הבעיטות האחרונות שנבעטו אליו בפרמיירליג.

* בארבעה מתוך שבעת משחקיה האחרונים בפרמיירליג, סיטי ספגה כבר בבעיטה הראשונה שנבעטה לעברה.

* הכי הרבה בני עשרה שכבשו שערים לקבוצות פרמיירליג: ארסנל 17, אברטון 17, מנצ'סטר יונייטד 16.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
- שחקני אברטון חוגגים. רויטרס
איזה ניצחון גדול. אברטון חוגגת/רויטרס

פפ גווארדיולה ניסה להסביר את המפלה: "ייצרנו מספיק הזדמנויות במחצית הראשונה כדי להבקיע. אחרי מה שקרה לא הצלחנו להבקיע, הם הגיעו להזדמנות אחת וכבשו, ואז כבשו מיד בפתח המחצית השנייה וזה היה קשה מבחינה מנטלית לשחקנים שלי. זה הכדורגל, בכדורגל לפעמים לא צריך הרבה דברים כדי להבקיע. זה לא רק היום, זה קורה ברוב העונה וקשה לשחקנים שלי להתמודד עם זה".

המאמן המפסיד הוסיף: "כמובן שאנחנו יכולים להשתפר, זה נורא עבור השחקנים שלי, אבל הדברים האלה קורים. אמרתי להם שיהיו חיוביים כי סיפקו עונה פנטסטית בינתיים והם לא תמיד מקבלים את מה שמגיע להם".

מנגד, רונאלד קומאן המאושר סיכם: "אי אפשר לתכנן משחק שכזה. תמיד קשה מול סיטי, הם משחקים כדורגל מצוין אבל המחצית השנייה שלנו היתה מושלמת כמעט בכל אספט. כבשנו ברגע הנכון במחצית הראשונה ואז מיד במחצית השנייה והקשינו עליהם. זה משחק שמחמיא מאוד לאברטון, לכל המועדון. פפ יודע שהוא נמצא בעיצומו של פרויקט, אולי הוא קיווה לתוצאות טובות יותר אבל יש לו את הניסיון לשנות את המצב. אין לי ספק בכך".

הציוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully