וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסן אבו זייד: "ברק אברמוב הוא סמרטוט שפחד מהאוהדים הגזענים"

קשר בני יהודה במונולוג חריף וכואב: "לקחו לי את סרט הקפטן כי אני ערבי, הקבוצה הזו היא שכונה, אברמוב נכשל עם הזרים, לא יכול להישאר יותר במועדון הזה, מחזיקים אותי בכוח". לאחר מכן התנצל

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: יוסי ציפקיס
חסן אבו זייד בני יהודה מול רומאריו פירס מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
"כל יום מגיע זר חדש, זו שכונה". אבו זייד/ניב אהרונסון

אחרי הפיצוץ ביום שישי בין חסן אבו זייד לבני יהודה, הקשר עלה היום (ראשון) להתקפה חריפה על הנעשה במועדון מאז הגעת הבעלים החדש ברק אברמוב. הקשר שגדל בבני יהודה, השמיע מונולוג כואב.

לאחר הראיון, אבו זייד התנצל על דבריו לוואלה! ספורט בפני ברק אברמוב וקיבל שחרור. הוא בדרך להפועל תל אביב.

עוד בנושא:

בני יהודה סיכמה עם רועי גורדנה, חלוץ ליטאי בדרך
בשישי: אבו זייד שוחרר מהמשחק נגד הפועל באר שבע

seperator

אבו זייד אמר היום: "כבר לפני חודש אמרתי שאני עוזב, מאז שלקחו לי את סרט הקפטן. הקהל גזעני ולא אהב אותי. אף פעם לא הרגשתי שאני שחקן בית. אלון תורג'מן שאני מאוד אוהב, שהוא שחקן גדול, קיבל את הסרט והוא חודשיים בקבוצה. אני מגיל 10 במועדון ורק בגלל שאני ערבי לא רצו שאני אהיה קפטן. ברק אברמוב נתן לי את הסרט ואז כמה אוהדים קיללו אותו. בגלל שהוא פחד מהם, הוא לקח אותו.

"אני לא רוצה להישאר במועדון הזה, אברמוב הוא סמרטוט שעושה דווקא. תגידו לי אתם אם זו לא בדיחה מה שקורה פה. אין שחקני בית, אתמול שיחקו רק שניים כאלו. יש פה שמונה זרים, איך אפשר להצליח ככה? כל יום מגיע זר חדש, אשכרה קבוצה שכונה. יכול להיות שבתחילת העונה פדרו גלבאן היה לא טוב ועכשיו הוא כן? אברמוב ראה שהוא נכשל עם כל הזרים, אז הוא החזיר אותו.

"יש פה את המנכ"ל יוסי כהן שבכלל לא מבין בכדורגל. דמאיו בחצי תקציב הצליח הרבה יותר. אף פעם לא הרגשתי מעורב אצל אברמוב. נמאס לי, אני רוצה לעזוב, ללכת למקום שבו מעריכים אותי. אני לא יכול יותר עם הקהל הגזעני הזה ולהישאר במקום שלא מעריך אותי. כשיצחק שום הגיע, הוא אמר שאף שחקן לא יהיה פה בכוח, אבל בינתיים משאירים אותי בכוח. נמאס לי".

אליניב ברדה הפועל באר שבע מול חסן אבו זייד בני יהודה. ברני ארדוב
דברים קשים. אבו זייד משמאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully