וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: שון דאוסון לא התאושש מהפציעה, ייעדר כחודש נוסף

15.1.2017 / 11:22

כוכב האלופה יחמיץ חודש נוסף של פעילות בעקבות הפציעה בברך שהשביתה אותו במשך חודש וחצי, לפני שחזר בשבוע שעבר לשחק נגד הפועל תל אביב. בקבוצה יעשו מאמצים לצרף ישראלי, רוט מועמד

one
שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
ייעדר עוד חודש. דאוסון/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (ראשון) כי כוכב הקבוצה שון דאוסון ייעדר חודש נוסף מפעילות. "מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון מבקש לעדכן ששחקן הקבוצה שון דאוסון טרם התאושש מהפציעה בברך ובהתאם להמלצת הצוות הרפואי ייאלץ לנוח כחודש נוסף בו יעבור טיפולים וחיזוקים", נכתב בהודעת הקבוצה, "במקביל, הנהלת המועדון והצוות המקצועי יעשו מאמץ לחזק את סגל הקבוצה".

עוד בנושא:

רוזפלט חגג שלשה נדירה: "היירסטון חדש כאן, הוא לא ידע שאני לא קלעי"
סימונה פיאניג'אני: "היה לנו חשוב לשמור על רצף הניצחונות"

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק. ברני ארדוב
יחפשו חיזוק. שיבק/ברני ארדוב

דאוסון חזר לשחק בשבת שעברה נגד הפועל תל אביב אחרי חודש וחצי בהם היה מושבת מפעילות בשל פציעה בברך אותה ספג נגד הפועל חולון בסיבוב הראשון. הפציעה נבעה כתוצאה מעומס וחלק מסגנון המשחק של דאוסון. במהלך התקופה ערך השחקן מספר רב של טיפולים והיה נראה כי הוא מוכן לחזור לפעילות, ואף רשם 11 נקודות בהפסד להפועל תל אביב. אלא שביום שלישי האחרון, יום לפני המשחק החשוב נגד סראטוב, התלונן על כאבים נוספים בברכו, הוחלט לא לסכנו ולבדוק אותו בארץ.

ראשון לציון, שתתמודד הערב נגד בני הרצליה (20:30, שידור משולב בספורט 5), מחזיקה בסגל רחב של ישראלים שכולל את אבי בן שימול, ניצן חנוכי, אלישי כדיר, עידן זלמנסון ונמרוד לוי, אך בקבוצה יעשו מאמץ כדי לצרף שחקן. בין המועמדים לחיזוק נמצא גם מורן רוט, ששיחק בעברו בראשון לציון, ולא שייך כיום לאף קבוצה. הקבוצה מדורגת במרכז הטבלה בליגת העל במאזן של שבעה ניצחונות ושישה הפסדים, ובאירופה יכולה להעפיל לשלב 24 הגדולות של ליגת האלופות אם תנצח בשבועיים הבאים את לה מאן הצרפתית וחימיק יוז'ני האוקראינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully