וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי עשוי לפתוח מול אוסאסונה: "זה עכשיו או לעולם לא עבורו"

מאמן גרנאדה מתכוון לתת לקשר הישראלי צ'אנס נדיר בהרכב, בספרד טוענים ששעון החול שלו הולך ואוזל: "הוא לא שכנע אף מאמן שהוא ראוי לדקות. היה עדיף אם היה מחכה עוד שנה לפני המעבר"

one

בווידאו: תקציר התבוסה של גרנאדה בידי ריאל מדריד

קצת יותר מארבעה חודשים עברו מאז מעברו של עומר אצילי לגרנאדה, ונראה שמעמדו הגיע לנקודה הנמוכה ביותר. הקשר הישראלי ממעט לשחק ובארבעה משחקים מתוך 17 בליגה הספרדית העונה הוא כלל לא היה בסגל. באתר האוהדים Granadacf פרסמו הבוקר (ראשון) כתבה תחת הכותרת "זה עכשיו או לעולם לא עבור עומר אצילי", בה פירטו את הסיבות לחוסר ההצלחה שלו בספרד. כמו כן, צוין שאצילי עשוי לפתוח הערב מול אוסאסונה במה שעשוי להיות אחד הצ'אנסים האחרונים שלו להוכיח את עצמו.

"אין ברירה אלא להגדיר את ההחתמה הזאת כאכזבה", נכתב. "על הנייר, זו אמורה היתה להיות גניבה, אבל במציאות כל התחזיות לא התממשו. אצילי לא הצליח לשכנע אף אחד מהמאמנים שלו שהוא ראוי לקבל דקות באופן קבוע. בתקופה הקרובה הוא יכול לקבל הזדמנויות, אבל הוא חייב לנצל אותן אם הוא רוצה להישאר בגרנאדה".

עוד נכתב כי "בישראל מאוכזבים לראות את אחד הכישרונות המקומיים הבולטים מיובש, ותוהים שם מתי יחזור למולדת והאם זה רק עניין של זמן. אולי היה עדיף לו לחכות שנה או שנתיים לפני המעבר לספרד".

שחקן גרנאדה, עומר אצילי. GettyImages
שעון החול אוזל. אצילי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully