וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כרמלו אנתוני מתוסכל ורוצה לעבור לקליבלנד או לקליפרס

היחסים בין כוכב הניקס לפיל ג'קסון הידרדרו ועל פי העיתונאי המקורב ביותר ל'זן מאסטר', מלו העביר מסרים לפיהם יהיה מוכן לעבור לקאבס או לקליפרס. לברון: "גולדן סטייט הכי טובה ב-NBA"

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. AP
כבר לא סיפור אהבה. כרמלו/AP

זה זמן מה שמערכת היחסים בין פיל ג'קסון לכרמלו אנתוני לא במיטבה, אולם נראה שכעת היא הגיעה לנקודת שפל. בכלי התקשורת בניו יורק מדווחים שכוכב הניקס "מתוסכל מתמיד" מתפקודו של הנשיא לענייני כדורסל וכועס על ההנהלה באופן כללי.

"היחסים בין מלו לפיל מעולם לא היו טובים במיוחד והם הפכו להיות גרועים במיוחד לאחרונה. הוא הולך ונעשה מתוסכל מחוסר היכולת של ג'קסון לשנות משהו בניקס, הוא הגיע לנקודת שבירה", ציין הכתב פרנק איסולה מ'ניו יורק דיילי ניוז'.

בקיץ 2014 חתם מלו על חוזה חדש בניקס לחמש שנים תמורת 124 מיליון דולר. במסגרת החוזה הוכנס סעיף שלא מאפשר לניקס להעביר אותו בטרייד, אלא אם הוא נותן את הסכמתו לכך. כעת חלק מהדיווחים בארה"ב טוענים כי הסמול פורוורד אכן שוקל לתת לניקס אור ירוק להעביר אותו בטרייד, אולם אם הגבלה עיקרית אחת: הוא מוכן לעבור אך ורק לקליבלנד או לקליפרס. "ממה שהבנתי, אלה האופציות היחידות שהוא מוכן לשמוע עליהן", כתב צ'רלי רוזן מ'ניו יורק פוסט', הנחשב לאיש התקשורת המקורב ביותר לפיל ג'קסון.

שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני מול שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
ישלבו כוחות? לברון וכרמלו/רויטרס

מצד שני, פרנק איסולה כתב ש"מעבר לעובדה שיהיה לניקס קשה להעביר את מלו בטרייד לאור השכר העצום שלו, קשה לדמיין את אנתוני נותן לפיל ג'קסון את התענוג של לזרוק אותו מהקבוצה". אם מלו אכן יעזוב את הניקס, זה יקרה ככל הנראה בקיץ הקרוב. האופציה לעבור לקליבלנד קורצת לו במיוחד לאור יחסיו הקרובים עם לברון ג'יימס, אחד מחבריו הטובים ביותר. גם בקליפרס משחק אחד מחבריו הקרובים ביותר, כריס פול.

כרמלו מאבד לאחרונה את מעמדו ככוכב הבלתי מעורער של הניקס, ונראה כי האוהדים בתפוח הגדול מעריצים יותר את קריסטאפס פורזינגיס. כאמור, גם אצל פיל ג'קסון הוא איבד לא מעט נקודות לאחרונה. בראיון שהעניק לפני כחודש בארה"ב אמר ה'זן מאסטר' ש"כרמלו תוקע את ההתקפה, הוא מחזיק יותר מדי בכדור", אמירה שלא התקבלה יפה אצל הסמול פורוורד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

* עוד בניקס: דרק רוז דורש מג'ף הורנאסק להיות קשוח יותר עם השחקנים בצד ההגנתי. "ההגנה שלנו חשובה מאוד, ואמרתי לג'ף שהוא חייב לרדת עלינו יותר חזק, כל יום, בנושא הזה. תנדנד לנו בנושא הזה עד שנתעייף מזה והתחיל להקשיב לך", אמר אמש. "אנחנו מאכזבים בכל האספקטים ההגנתיים - במאמץ, בשיטה, בקבלת ההחלטות, בתקשורת אחד עם השני. יש משחקים שהכל מתחבר לנו, אבל בפעמים אחרות אנחנו לגמרי אאוט. אין אצלנו שום דבר בין לבין".

הורנאסק ענה לרוז באמצעות כלי התקשורת ואמר: "אנחנו עובדים על ההגנה מדי יום. אנחנו מנסים לחיות את זה, מנסים להמשיך להשתפר". כזכור, הורנאסק נשמע מיואש למדי מההגנה של הניקס בשבוע שעבר ואמר ש"לא בטוח שיש לנו את הכלים או היכולת כדי להיות קבוצת הגנה סבירה".

* אטלנטה ככל הנראה איתרה מחליף לקייל קורבר. גארי ניל אמור לחתום בקבוצה בקרוב על חוזה ל-10 ימים ולהצטרף מהטקסס לג'נדס, קבוצת הדי-ליג בה הוא משחק כיום. ניל בן ה-32 שיחק בעבר בסן אנטוניו, מילווקי, שארלוט, מינסוטה ו-וושינגטון אבל סבל בשנה האחרונה מפציעות רבות.

* קומישינר ה-NBA אדם סילבר מודה: אנחנו חושבים לפתוח קבוצה חדשה במקסיקו סיטי. "זה משהו שאנחנו בוחנים כבר זמן מה. יש שם שוק תחרותי והתעניינות רבה בכדורסל, וזאת של עיר יותר מ-20 מיליון איש. אין לנו תוכנית מיידית להתרחב מחוץ לארה"ב, אבל זה עשוי לקרות בעתיד". ביומיים האחרונים נערכו שני משחקים בעיר הבירה של מקסיקו. האחרון שבהם, פיניקס מול סן אנטוניו, משך למעלה מ-20 אלף צופים.

דרק רוז, ניו יורק ניקס, מול דרק פייבורס, יוטה ג'אז. AP
שולח מסרים למאמן דרך התקשורת. רוז/AP

* לברון ג'יימס מתכונן לקרב המרתק מול גולדן סטייט, ומנסה להנמיך את הלהבות סביב מה שמתפתח ליריבות של ממש. "אנחנו לא מסתכלים עליהם בתור ה-יריבה שלנו. הם קבוצה גדולה שאנחנו מתמודדים מולה, זה הכל". לברון הפתיע כשהצהיר: "גולדן סטייט היא הקבוצה הכי טובה בליגה כרגע. זה ככה בשלוש-ארבע השנים האחרונות. בכל מקרה אנחנו לא שמים את הביצים בסל אחד, או במשחק אחד".

* במקביל, גם גולדן סטייט דרוכים לקראת המשחק. סטף קרי נשאל לקראת ההתמודדות על האפשרות שיבחן את האופציות שלו בקיץ, בו יהפוך לשחקן חופשי: "כמו שאמרתי מהיום הראשון, גולדן סטייט היא הקבוצה המושלמת עבורי. הארגון מדהים, האוהדים מדהימים, הקבוצה מדהימה. אין לי שום סיבה לשחק במקום אחר".

קרי הכחיש את הטענות לפיהן הוא לא מרוצה מחוזהו הנוכחי, במסגרתו הוא מרוויח 44 מיליון דולר "בלבד" לארבע שנים, הרבה פחות מסופרסטארים אחרים בליגה. "יש צרות יותר גדולות בחיים חוץ מאשר להרוויח סכומים כאלה. אני לא מתלונן על זה ולא מודאג מזה בכלל", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully