וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: יוליאן דראקסלר כבש בבכורה בליגה, 0:1 לפ.ס.ז' על ראן

אחרי השער בגביע, הרכש הגרמני הנוצץ פתח לראשונה בהרכב והכריע את המשחק עם ביצוע אלגנטי. האלופה במקום השלישי, מרחק שתי נקודות מהפסגה. ליל החליפה בעלות וסיימה ב-1:1 מול סנט אטיין

יוליאן דראקסלר פריס סן ז'רמן. רויטרס
וולקאם. יוליאן דראקסלר/רויטרס

פריס סן ז'רמן פתחה את החלק השני של העונה בליגה הצרפתית עם ניצחון 0:1 הערב (שבת) בחוץ מול ראן, כאשר על שער הניצחון היה חתום יוליאן דראקסלר שפתח לראשונה בהרכב. האלופה שלישית, צמודה למונאקו ומפגרת בשתי נקודות אחרי ניס המוליכה. ליל החליפה בעלות וסיימה ב-1:1 מול סנט אטיין ביום שישי.

ראן - פריס סן ז'רמן 1:0

יוליאן דראקסלר ערך את הופעת הבכורה שלו בליג 1, וכמו במשחק הגביע, גם הפעם ציין זאת עם שער. הגרמני קיבל כדור ממרקו וראטי בדקה ה-39 ובעט באלגנטיות לפינה הרחוקה של בנואה קוסטיל. פריס סן ז'רמן חגגה ניצחון חמישי רצוף במפגשים שלה עם ראן, עם הפרש שערים 0:11. עכשיו אונאי אמרי יקווה למעידות של ניס ומונאקו.

ליל - סנט אטיין 1:1

במשחק שפתח את הסיבוב השני, ליל נפרדה מנשיאה מאז 2002 מישל סיידו, שבמשחקו ה-721 קם להריע בדקה ה-71 לשער השוויון של ניקולא דה פרוויל. רומן המומה ירה למשקוף ופנימה בדקה ה-21, אבל זה לא הספיק לסנט אטיין כדי לנצח את יריבתה בחוץ לראשונה מאז 1998. כעת ליל תצא לדרך חדשה עם הבעלים מלוקסמבורג ז'ראר לופז, לשעבר נשיא קבוצת לוטוס בפורמולה 1, שמקווה למנות את מרסלו ביילסה למאמן החדש.

נאנסי - באסטיה 0:1
לנאנסי: איסיאר דיה (59)

לוריין - גנגאן 1:3
ללוריין: מאג'יד וואריס (72, 90), ג'ימי קאבו (82). לגנגאן: יאניס סאליבור (40)

מונפלייה - דיז'ון 1:1
למונפלייה: ז'רום רוסייון (87). לדיז'ון: ז'וליו טבארס (27)

טולוז - נאנט 1:0
לנאנט: אמיליאנו סאלה (20)

אנז'ה - בורדו 1:1
לאנז'ה: איסמעל טראורה (14). לבורדו: בפטיסט סנטמריה (29, עצמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully