וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם לאוהדי כפר סבא: "אם לא אני, הייתם עדיין בליגה א' צפון"

14.1.2017 / 18:12

הקהל הירוק צעק לבעלים: "לך להפועל תל אביב, תעיף את המאמן", שחם הגיב: "אוהב את הקבוצה יותר מכם. אם אתם רוצים, תביאו קונה". מימר: "אנחנו לא פחות טובים מ-8-9 קבוצות אחרות"

מערכת וואלה!

צפו בעימות בין סתיו שחם לאוהדי הפועל כפר סבא

הפועל כפר סבא סיימה הערב (שבת) את משחק החוץ מול מ.ס. אשדוד ב-0:0 חלש. האוהדים הירוקים לא אהבו את ההופעה של קבוצתם, מחו ליד הגדר בסיום המשחק והבעלים סתיו שחם שהיה בדרכו לרכבו הפרטי, ניגש לעברם. אלו קיללו אותו וצעקו לעברו: "לך להפועל, תעיף את המאמן". שחם ענה להם: "אם לא אני, הייתם עד עכשיו בליגה א' צפון. אני אוהב את הפועל כפר סבא יותר מכם. מה אתם צועקים? אם אתם רוצים, תביאו קונה שייקח ממני את הקבוצה". גם מימר ספג קללות לאחר מכן.

סתיו שחם בעלים הפועל כפר סבא עם האוהדים. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
עימות עם האוהדים. סתיו שחם/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

שרון מימר, מאמן הפועל כפר סבא: "המחצית הראשונה הייתה יותר טובה, אבל לצערי לא הבקענו בה. בשנייה היינו פחות טובים, היו פחות אנרגיות, השחקנים היו עייפים. אשדוד הייתה יותר טובה במחצית השנייה, אי אפשר להתעלם מזה. המשחק היה יכול להיגמר לכאן או לכאן. לצערי הסגל שלנו דליל כי שחררנו שני זרים בהתקפה. יש לנו שחקנים על הכוונת, הקבוצה צריכה שחקנים בחלק הקדמי. אבל אנחנו בסדר, הקבוצה בסדר - לא פחות טובה מ-8-9 קבוצות אחרות. המטרות הראשונות הן להישאר בליגה, למרות שאנחנו רוצים יותר מזה".

רוני אוואט, מאמן מ.ס. אשדוד: "המחצית השנייה הייתה המחצית הכי טובה שלנו העונה. שיחקנו כדורגל טוב ושוטף דרך האגפים, הגענו להרבה מצבים וחבל שלא יכולנו לנצל את זה. אספנו נקודה, אבל חבל שלא יותר. בדקה ה-20 כבר היינו אחרי שני חילופים וזה הגביל אותנו כשרצינו לעשות חילוף התקפי לקראת הסיום. ראינו את ההבדל שלוסיו ומנגה עושים, קינדה עשה משחק טוב ואנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו נשארים צנועים, יש לנו עוד דרך ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully