וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תארח את אילת: "ייקח לנו זמן להטמיע את השיטה"

14.1.2017 / 17:32

רמי הדר דרוך לקראת המפגש החשוב מול הדרומיים בדרייב אין (21:05, ספורט 5). דרל וויליאמס יירשם לסגל במקומו של אדריאן בנקס. בני הרצליה תארח את מכבי ראשון לציון, שון דאוסון בספק

רמי הדר מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"עברנו שבוע אינטנסיבי". רמי הדר/מגד גוזני

משחקי המחזור ה-14 בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים. במוקד המשחקים יעמוד המפגש בין הפועל תל אביב של רמי הדר, להפועל אילת, אחרי הניצחון הגדול של הדרומיים בשבוע שעבר על מכבי תל אביב (72:89 לאילת בביתה בסיבוב הראשון). בני הרצליה תרצה להמנע מרצף הפסדים בליגה כשתארח את האלופה מכבי ראשון לציון, שמגיעה אחרי שבוע שכלל שני הפסדים (73:89 לראשון לציון בבית מכבי בסיבוב הראשון).

הפועל תל אביב - הפועל אילת (21:05, ספורט 5)

משחק אחד הספיק רמי הדר להעביר כמאמן הפועל תל אביב, ורשם בו ניצחון חוץ משמעותי על מכבי ראשון לציון שהעלה את רף הציפיות והאופטימיות בסביבת הדרייב אין. למרות זאת, בהפועל יודעים שרק חילופי מאמנים לא יספיקו להם כדי לעמוד בציפיות שהם עצמם הציבו בתחילת העונה, ובמהלך השבוע האחרון צירפו מחדש את עודד ברנדווין לחוזה בן חודש, התקופה הנוספת בה אמור רביב לימונד להעדר מפעילות. לקראת המשחק נגד אילת, לה הפסידו האדומים בגדול בליגה בסיבוב הראשון, יצא אדריאן בנקס מהסגל, כשדרל וויליאמס שב מפציעה בצלעות. "עברנו עוד שבוע אימונים אינטנסיבי, ואני מאמין שהשחקנים יתקדמו ויראו יכולת טובה. ייקח זמן להטמיע את השיטה אבל הבסיס ישנו וכולנו מצפים למחויבות גדולה מצד השחקנים", אמר המאמן רמי הדר לקראת המשחק.

הקבוצה השמחה ביותר השבוע בליגת העל הייתה הפועל אילת שקטעה רצף נורא של ארבעה הפסדים בכל המסגרות, כולל שני הפסדים ביתיים, בניצחון ענק על מכבי תל אביב. השחקנים של עודד קטש נראו חדים ומחויבים, ומעל כולם בלט לנדון מילבורן שצלף 32 נקודות, במשחקו הטוב ביותר עד כה העונה. באילת עסקו השבוע בניסיון להכניס לעניינים את הזר החדש וויל דניאלס, שהגיע מהליגה הלבנונית ויחליף בסגל את טוני מיטשל שאכזב ושוחרר. אפיק ניסים, שפספס את המשחקים האחרונים בשל מחלה, עשוי לחזור לקראת המשחק.

כארם משעור בני הרצליה. מגד גוזני
חוזר. כארם משעור/מגד גוזני

בני הרצליה - מכבי ראשון לציון (20:30, פריצות בספורט 5)

רצף ההפסדים של בני הרצליה, שהייתה הקבוצה המפתיעה של פתיחת העונה, נקטע ביום רביעי האחרון, כשהקבוצה של מיקי גורקה ניצחה בבית את טמוסקי-מינסק במסגרת היורופקאפ, ושמרה על סיכוי תיאורטי להעפיל לשלב הטופ 16 במפעל. עיקר הסיבות לאופטימיות בקבוצה מהשרון נובעת מחזרתו של כרם משעור לפעילות בניצחון באירופה, אחרי שנעדר כשבועיים בשל פציעה בשריר. בהעדרו של משעור נראו שחקני הרצליה כבויים ולא מסודרים במה שהוביל לתבוסה בליגה נגד מכבי חיפה והפסדים באירופה ובגביע. דני רובין ימשיך להעדר, תום מעיין ואור לאומי בספק.

שבוע לא טוב עבר על מכבי ראשון לציון. הוא החל בהפסד ביתי סופר דרמטי להפועל תל אביב עם הבאזר והמשך בהפסד חוץ מתסכל לסראטוב הרוסית במסגרת ליגת האלופות שסיבך את סיכוייה של הקבוצה להעפיל שלב במפעל. למשחק ברוסיה הופיעה ראשון לציון ללא שון דאוסון, שנמצא בספק גם למשחק נגד הרצליה לאחר שחש שוב בכאבים בברכו ערב המשחק. דאוסון חזר במשחק נגד הפועל תל אביב לפעילות אחרי חודש וחצי מחוץ למגרשים, ובמועדון עדיין מתקשים להעריך מתי יהיה מוכן לחלוטין לחזור ללא חשש מפציעה. האלופה יודעת שהפסד נוסף, הפעם להרצליה בחוץ, עלול לדרדר אותה בטבלה הרחק מהצמרת הגבוהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully