וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיכרונות מלברון ובלאט: תומאס "ביטל" את סטיבנס וניצח את המשחק

מאמן הסלטיקס רצה פסק זמן, הכוכב שלו החליט להמשיך בהתקפה וגבר על אטלנטה: "הוא קלע כל כך הרבה זריקות גדולות העונה שאני מאמין בו לחלוטין", אמר סטיבנס. וגם: קליבלנד רוצה עוד טרייד

איזייאה תומאס בוסטון סלטיקס עם אמיר ג'ונסון. AP
"The King in the Fourth". תומאס חוגג עם אמיר ג'ונסון/AP

לפני שנה ושמונה חודשים, ליגת ה-NBA סערה. לברון ג'יימס בדיוק ניצח את משחק 4 בסדרת הפלייאוף המרתקת מול שיקגו והחזיר את קליבלנד לחיים עם סל גדול בשנייה האחרונה, שאיזן את הסדרה ל-2:2. מיד בסיום אותו משחק, קינג ג'יימס הודיע בחגיגיות שהוא "מחק" את התרגיל שסימן מאמנו דאז דיוויד בלאט, מה שפתח מחדש את הדיון על היחסים הרעועים בין השניים.

הלילה (בין שישי לשבת), איזייאה תומאס הוכיח שלא רק שהוא שייך לליגה של הגדולים, אלא שהוא גם מרשה לעצמו להתנהג כמו הגדול ביותר. ההבדל: היחסים בינו לבין המאמן שלו, בראד סטיבנס, הרבה יותר טובים.

בוסטון כבר הובילה ב-20 הפרש באטלנטה, 3:23 לסוף הרבע השלישי, אבל נתנה להוקס לחזור בגדול ושלשה של פול מילסאפ קבעה שוויון 101:101, עם 25 שניות על השעון. תומאס, מלך הנקודות של הליגה העונה ברבע הרביעי, לקח את הכדור וראה את סטיבנס מבקש ממנו להזעיק פסק זמן. אלא שמי שזכה העונה לכינוי "The King in the Fourth", בהשראת משחקי הכס ובשל היכולת האדירה שלו במאני טיים, חשב אחרת ממאמנו.

"המאמן רצה פסק זמן ואז ניסה לסמן לתרגיל פיק-נ-רול, אבל ביטלתי אותו קצת", הודה תומאס, רגע אחרי שקלע סל ניצחון גדול על הראש של קנת' בייזמור, "והוא מאמין ובוטח בי. בסוף המשחק הוא אמר לי 'זריקה אדירה'. לבייזמור היה פרצוף של מישהו שבטוח שהוא הולך לעצור אותי ולי היו תכניות אחרות".

בוסטון היא אחת הקבוצות הטובות בליגה בהשגת נקודות אחרי פסקי זמן, לא מעט בזכות המוח המבריק של סטיבנס. אלא שבבידודים, כמו זה שהוא השיג לעצמו במהלך המכריע הלילה, תומאס נפלא העונה וקולע ב-50 אחוזי הצלחה, מה שנתן לו את הביטחון ללכת כל הדרך. סטיבנס נשאל מה גורם לו להאמין ככה בגארד שלו ואמר: "הוא פשוט קולע מלא זריקות", לפני שהוסיף: "אם אתה מחליט לבטל את הרעיון של המאמן שלך לפסק זמן במצב כזה, כדאי מאוד שתנצח את המשחק וזה בדיוק מה שאיזייאה עשה. הוא קלע כל כך הרבה זריקות גדולות העונה שאני מאמין בו לחלוטין".

עוד בנושא:

סל ניצחון לאיזייאה תומאס בבוסטון, קליבלנד חזרה לנצח

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד (שמאל). AP
זוכרים את הסל הזה? לברון מנצח את הבולס במאי 2015/AP

* אחרי שני הפסדים, האלופה קליבלנד שבה לנצח, 108:120 בסקרמנטו. רגע לפני שהיא מגיעה לאורקל ארינה למשחק ענק בלילה שבין שני לשלישי מול גולדן סטייט, קליבלנד קיבלה משחק ראשון מוצלח מקייל קורבר, שסיים עם 18 נקודות: "היו לי מבטים טובים לסל והרגשתי טוב לכל אורך הדרך", אמר קורבר, "ידעתי שייקח לי קצת זמן להשתלב, אבל אני נרגש מאוד".

בקליבלנד לא מתכוונים לעצור כאן ואחרי הטרייד על קורבר, הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין הודיע כי הקבוצה לא סיימה את עניינה בשוק: "ברור לנו שנצטרך עוד עזרה כדי להוריד מהעומס על קיירי ולברון. אנחנו צריכים עוד מישהו שינהל את המשחק. זה אפילו לא חייב להיות רכז, אלא פשוט פליימייקר כלשהו", אמר גריפין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קייל קורבר קליבלנד קאבלירס. AP
קורבר משתלב, קליבלנד לא מסתפקת בו/AP

* בפילדלפיה מתחילים "להאמין בתהליך". המאזן אומנם רק 25:12, אבל לראשונה מזה קצת יותר משלוש שנים, לסיקסרס יש שלושה ניצחונות רצופים והקהל מאוהב בג'ואל אמביד, שבהצגת השחקנים לפני הניצחון על שארלוט 93:102 עשה חיקוי של טריפל H מה-WWE ובהמשך זכה לקריאות "MVP" בזכות עוד משחק נהדר שכלל 24 נקודות ושלוש חסימות: "אני הולך להמשיך להיות אני, לא אשתנה עבור אף אחד", הבהיר אמביד, "אני אף פעם לא מוחק את מה שאני כותב ברשתות החברתיות, אני עושה את זה כי אני נהנה מזה. אם אני חושב על משהו, אני אומר אותו".

טריפל H מאמין בתהליך

* ראסל ווסטברוק רשם הלילה את הטריפל דאבל ה-19 שלו העונה, בהפסד של אוקלהומה סיטי 96:86 מול מינסוטה. כוכב הת'אנדר, שסיים גם עם 10 איבודים, מחזיק בהכי הרבה טריפל דאבלים לעונה מאז ווילט צ'מברליין ב-1967/68 והוא הראשון מאז אוסקר רוברטסון שמגיע לנקודת האמצע של העונה כשהוא אוחז בממוצע של טריפל דאבל. בעוד שלושה טריפל דאבלים, הוא ישתווה ללארי בירד במקום החמישי בכל הזמנים ולמרות כל זה, ווסטברוק היה עצבני בסיום ההפסד: "מה זה משנה? זה לא משנה כלום, כי הפסדנו", אמר כאשר נשאל על ההישגים האישיים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully