וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.1: אינטר הציעה 80 מיליון יורו עבור וראטי, איקרדי לצ'לסי?

הנראזורי מקווים לפתות את קשר פ.ס.ז', צ'לסי עשויה לצרף את החלוץ במקום קוסטה, שמבוקש בסין. מאבק נוסף בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד, לאציו תצרף את אל גאזי והפתרון של אצילי? וגם: שאקירה לוחצת על פיקה לעזוב ונסארי בדרך לריאל?

one

העברות

* רכש לקריסטל פאלאס. סם אלרדייס רכש את המגן השמאלי ג'פרי שלופ, לסטר קיבלה עבורו 13 מיליון יורו.

* גנואה שאלה את הקשר בן ה-22 דנילו קטאלדי מלאציו עד תום העונה.

* חיזוק לסלטה ויגו. התכולים צרפו את חוסבאד מפולהאם בהשאלה עד תום העונה. החלוץ הספרדי בן ה-25 התקשה להתאקלם בממלכה תחת סליבשה יוקאנוביץ'.

* אולה ג'ון, פעם כישרון הולנדי מבטיח, הושאל מבנפיקה לדפורטיבו לה קורוניה. הספרדים סימנו את הקיצוני בן ה-24 כיורש לריאן באבל, שעזב לבשיקטאש.

* פאביו קוואליארלה בן ה-33 הודיע על הארכת החוזה שלו בסמפדוריה עד 2018, בסיום אותה עונה הוא יפרוש.

שמועות

*

* ליברפול ומנצ'סטר יונייטד רודפות אחרי הכישרון של נוטינגהאם פורסט, בן בררסטון. הקשר ההתקפי עדיין לא החליט לאן יצטרף כאשר המייטי רדס מעדיפים לצרף אותו כבר בחלון ההעברות של ינואר, לעומת השדים האדומים שרוצים לצרף אותו גם בקיץ.

* אינטר ממשיכה לכוון לעבר רכש איטלקי. הנראזורי מוכנים להציע 80 מיליון יורו עברו מרקו וראטי, בתקווה כי זה ישכנע את פאריס סן ז'רמן לוותר על הקשר. שמו של האיטלקי הנהדר נקשר בתקופה האחרונה גם עם יובנטוס, אך היא מעוניינת לצרפו בקיץ.

* בצרפת מדווחים שליל תשלים את עסקת צירופו של אנואר אל גאזי. הקיצוני המוכשר של אייאקס יעבור לצרפתים תמורת כ-7 מיליון יורו.

* אתר "אונזה מונדיאל" הצרפתי טוען כי סמיר נאסרי, שחקן סביליה, פנה למנג'ר היריבה לצמרת ריאל מדריד ובן ארצו זינדין זידאן בבקשה שירכוש אותו מהאנדלוסים.

* האם הדחתו של דייגו קוסטה מסגל צ'לסי תוביל את מאורו איקרדי אל הממלכה? על פי התקשורת באיטליה הבלוז מוכנים לצרף את חלוץ אינטר כיורש למלך שערי הליגה האנגלית, שעשוי לעזוב לטובת הליגה הסינית.

* חאמס רודריגס עשוי לעזוב את ריאל מדריד ולהצטרף אף הוא לליגה הסינית, אולי לקבוצת טיאנג'ין קוואנג'יאן, שהנשיא שלה נצפה בשיחה עם סוכנו של הקולומביאני.

* שאקירה לוחצת על בן זוגה, ג'רארד פיקה, לעזוב את ברצלונה ולעבור לקבוצה מלונדון.

* בתקשורת הספרדית טוענים כי דויד בראל יעזוב את גרנאדה לטובת אפועל ניקוסיה. האם זה ישנה את מעמדו של עומר אצילי?

* סביליה עשויה לאבד את וינסנט איבורה. הקשר מחוזר על ידי מספר קבוצות בסין כאשר גם סטוק סיטי תנסה להחתימו.

* אחרי שהגיעה לסיכום עם סימונה זאזה, ולנסיה תנסה לצרף את מריאנו דיאז, שממעט לשחק בריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully