וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: ג'ו קונטה ניצחה את אגניישקה רדוואנסקה וזכתה בטורניר סידני

הבריטית השלימה זכייה בתואר השני בקריירה שלה בזכות 4:6, 2:6 מול אגניישקה רדוואנסקה (3), ותעלה אל המקום התשיעי בעולם. אצל הגברים: דן אוואנס עלה לגמר, ישחק מול ז'יל מולר

ג'ו קונטה טניסאית בריטית. רויטרס
תואר שני בקריירה. קונטה/רויטרס

ג'ו קונטה רשמה היום (שישי) הישג נהדר. הבריטית, המדורגת עשירית בעולם, זכתה בתואר WTA שני בקריירה שלה עם זכייה בטורניר סידני מסבב הפרמייר. קונטה הרשימה מאוד וניצחה 4:6, 2:6 את אגניישקה רדוואנסקה הפולנייה, המדורגת שלישית בעולם. בעקבות הניצחון והזכייה בתואר, תעלה קונטה אל המקום התשיעי בעולם.

קונטה, שנולדה בסידני, זכתה לעידוד קולני מאוד מהקהל המקומי ואמרה בסיום: "עם כל משחק שעבר בטורניר התחלתי לחשוב טוב יותר ונכנסתי יותר לכושר משחק. אני מרוצה מאוד מהמשחק ששיחקתי. הצלחתי לשמור על רמה גבוהה לאורך כל המשחק ועשיתי את החיים קשים עבורה. כשהגעתי למשחק נגד אגה, ידעתי שכל דבר שהוא פחות ממה שעשיתי היום לא יספיק".

בטורניר הגברים בסידני, מסבב ה-250, הצליח ז'יל מולר (34 בעולם) לעלות לגמר אחרי שהפתיע 3:6, 6:7 (6) את ויקטור טרויצקי הסרבי, המדורג 29. דן אוואנס, המדורג 67 בעולם, ניצח 2:6, 6:3, 3:6 את אנדריי קוזנצוב הרוסי (48) ועלה לגמר. באוקלנד, גם זה טורניר מסבב ה-250 ATP, הצליח ג'ק סוק (23) לעלות לגמר אחרי 4:6, 3:6 מול סטיב ג'ונסון (33) בדרבי אמריקאי. הוא ישחק בגמר נגד ז'ואאו סוזה הפורטוגלי (44), שניצח 1:6, 5:7 את מרכוס בגדאטיס הקפריסאי (36).

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ו קונטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully