וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכונים חיים לקראת משחקי שבת: קהת מחוץ להרכב מכבי חיפה, הובאן יסופסל?

מולנסטיין שוב יערוך שינויים בהרכב. חבשי יוסט לקישור, קהת ולביא לא תורגלו, אייולפסון ורוקאביציה יפתחו, דמארי בסגל וימתין על הספסל. בכר עשוי לפתוח עם אוחנה, לוסיו צפוי לערוך בכורה באשדוד

יוסי ציפקיס

משחקי המחזור

מ.ס אשדוד - הפועל כפר סבא (שבת, 16:00, ספורט 1)

הפועל רעננה - הפועל אשקלון (שבת, 18:00, ספורט 5+ לייב)

מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה (שבת, 18:15, ספורט 1)

הפועל באר שבע - בני יהודה (שבת, 20:30, ספורט 1)

בית"ר ירושלים - הפועל חיפה (ראשון, 20:15, ספורט 1)

בני סכנין - עירוני קרית שמונה (שני, 18:30, ספורט 5+ לייב)

הפועל תל אביב - מכבי תל אביב (שני, 21:00, ספורט 5)

לוסיו שחקן מ.ס אשדוד. מ.ס אשדוד, אתר רשמי
לוסיו במדי האימון החדשים/אתר רשמי, מ.ס אשדוד

15:10 הפועל רעננה: המאמן חיים סילבס התייחס למשחק הביתי מול הפועל אשקלון בעמוד הפייסבוק של המועדון: "אנחנו הולכים לקראת משחק מאוד קשה, אחרי כמה משחקים שלא ניצחנו בליגה. אשקלון קבוצה לוחמת, בוודאי שיהיה משחק עם הרבה עצבים. קל זה בטח לא יהיה, אבל יהיה פייט ויהיה מעניין. אנחנו מקווים מאוד שנצא עם הנקודות".

14:27 הפועל באר שבע: "לבני יהודה יש שחקנים יצירתיים בקישור, צריך להיזהר", אמר בכר. מבחינת ההרכב למשחק, אובידיו הובאן כשיר למשחק אך נראה שמיכאל אוחנה יחליף אותו ב-11. פרט לכך ברק בכר לא מתכנן שינויים נוספים. לואי טהא ימשיך לפתוח בהרכב. (איציק יצחקי)

14:20 בני יהודה: ניסן יחזקאל יגיע למשחק מול הפועל באר שבע עם סגל מלא, פרט לדולב חזיזה הפצוע ודניאל אביטל שנשלח לחזק את קבוצת הנוער במשחק מול מכבי נתניה. המאמן אמר לאתר הרשמי לאחר האימון המסכם: "יש לנו משחק מול האלופה, הקבוצה הכי טובה והכי ביתית בארץ, אבל לא נרים דגל לבן. נבוא להילחם כדי להוציא נקודות".

13:17 מ.ס אשדוד: החלוץ הברזילאי לוסיו ערך את הופעת הבכורה שלו באימון הקבוצה, וצפוי לפתוח כבר מחר בהרכב, בעוד דין דוד שכבש את שער הניצחון מול הפועל חיפה רק שלשום, עשוי לשלם את המחיר ולרדת לספסל. מיקי סירושטיין החולה בספק למשחק. תום מונד ימשיך להיעדר בשל מחלה, בעוד טום בן זקן חזר להתאמן ויפתח. (יניב טוכמן)

13:15 הפועל כפר סבא: המאמן שרון מימר לא חשף באימון באיזה מערך ישחק וכמעט לא תירגל הרכבים. ההערכה היא שהוא ימשיך עם חמישה שחקנים בהגנה, למרות שגם תירגל רק ארבעה. ההתלבטות הגדולה היא בין סהר בראון כבלם שלישי לבין עומר פדידה כקשר נוסף. טל בנש יפתח לראשונה בהרכב בשל הרחקתו של ליאור לוי. סלובודאן סימוביץ' שהתארס, אירגן ארוחת בוקר לכולם בסיום האימון. (יניב טוכמן)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מכבי פתח תקוה לירוי צעירי. ניב אהרונסון
ישחק למרות הפציעה? צעירי/ניב אהרונסון

12:23 מכבי חיפה: מולנסטיין שוב מתכנן שינויים נרחבים בהרכב. הבלם איעד חבשי תורגל בקישור על חשבון יניב בריק, כשאיאד אבו עביד ימשיך כמגן שמאלי וסאן מנחם כקשר במרכז השדה. אייולפסון יפתח בבכורה לצד דקל קינן. רועי קהת לא תורגל בהרכב. עומר דמארי יהיה בסגל, אך לא יפתח. (איציק יצחקי)

12:12 בני יהודה: אחרי שחזר לקדנציה שלישית במועדון, פדרו גלבאן צפוי לערוך את הבכורה המחודשת במשחק החוץ בבאר שבע. בני יהודה מקבלת בחזרה לסגל גם את מאור קנדיל, שנעדר משלושת המשחקים האחרונים בגלל העונש שקיבל בבית הדין לאחר הפגיעה באדילסון באהיה מהפועל חיפה.

9:22 הפועל אשקלון: אחרי ארבעה משחקים ליגה רצופים ללא ניצחון, אשקלון רוצה להעניק מתנת יום הולדת שמחה ליובל נעים, שחגג 50 ביום ראשון האחרון. הקבוצה תחסר את מירקו אורמוש, משה לוגסי ותומר סוויסה שהורחקו מול בית"ר ירושלים (אופיר סער)

7:26 מכבי פתח תקוה: לירוי צעירי יפתח לצד אייטור מונרוי בקישור. צעירי ביקש לשחק למרות פציעה קלה ממנה הוא סובל. ננאד אדאמוביץ', שבמועדון מתכוונים לשחרר, יפתח במקום מוחמד כליבאת, שלצד רומאריו פירס מושעה מהמשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים. (איציק יצחקי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully