וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: סלע יפתח מול גרנויירס, מארי נגד מרצ'נקו

סיבוב ראשון: הגרלה לא קלה לישראלי, שיפגוש את הספרדי המדורג 37 בעולם. הבריטי יפתח מול האוקראיני, דג'וקוביץ' מול ורדאסקו, הגרלה קלה לפדרר. קרבר - טסורנקו, סרינה - בנצ'יץ'

הטניסאי הישראלי דודי סלע. GettyImages
בשנתיים האחרונות הגיע לסיבוב השלישי. סלע/GettyImages

עונת הטניס יצאה לדרך והיום (שישי) נערכה הגרלת הסיבוב הראשון של הגרנד סלאם הראשון של העונה - אליפות אוסטרליה הפתוחה. הנציג הישראלי היחיד באליפות יהיה דודי סלע, שקיבל הגרלה לא קלה בכלל וינסה להפתיע ולשחזר לפחות את ההישג שרשם בשנה שעברה, עלייה לסיבוב השלישי.

הטניסאי הישראלי המדורג 87 בעולם, יפתח מול מרסל גרנויירס, הספרדי בן ה-30 (37). המדורג ראשון בעולם, אנדי מארי, לא צפוי להתקשות בפתיחה כאשר יפגוש את איליה מרצ'נקו האוקראיני (93). מי שקיבל משוכה קשה יותר הוא המדורג שני, נובאק דג'וקוביץ', שעשוי להזיע כבר בסיבוב הראשון מול פרננדו ורדאסקו הספרדי (40).

רוג'ר פדרר (17), שחזר לשחק לאחר חמישה חודשים בחוץ, קיבל הגרלה קלה ויפגוש יריב מהמוקדמות. יש לציין שפדרר ומארי עשויים להפגש כבר ברבע הגמר. רפאל נדאל (9) לעומתו לא צפוי לטייל נגד פלוריאן מאייר הגרמני (49).

אצל הנשים, המגינה על התואר והראשונה בעולם, אנג'ליק קרבר, הוגרלה מול לסיה טסורנקו האוקראינית (61). סרינה וויליאמס (2) שתנסה להשיג את תואר הגרנד סלאם ה-23 שלה, תפגוש את בלינדה בנצ'יץ' (48). אגניישקה רדוואנסקה (3) תפגוש בסיבוב הראשון את צבטנה פירונקובה (63).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully