וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב זריהן עבר ממ.ס. אשדוד להפועל באר שבע תמורת 3.2 מיליון שקל

13.1.2017 / 8:34

הקשר עבר תמורת סכום גבוה, שיתקזז לשלושה מיליון בעקבות המעבר של לוסיו בהשאלה. זריהן, שהרוויח 15 אלף שקל נטו לחודש בעיר הנמל, ירוויח כעת כ-45 אלף שקל. הסיבות להסכמה של לוסיו: דקות משחק, חוף הים וחבר ברזילאי

קלאודימיר שחקן בית"ר ירושלים מול ניב זריהן שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
סכום עתק. זריהן/ברני ארדוב

עסקת העברתו של ניב זריהן ממ.ס. אשדוד להפועל באר שבע נסגרה אתמול (חמישי) על סכום של 3.2 מיליון שקל. לא היה מדובר במשא ומתן ממושך בין הצדדים לגבי הסכום בגלל הקשרים המצוינים בין ג'קי בן זקן לאלי ברקת. במקביל, השאלתו של החלוץ הברזילאי לוסיו מהפועל באר שבע לאשדוד נסגרה על סכום של 200 אלף שקל. אשדוד תקזז מן הסתם את הסכום הזה מדמי ההעברה ובסך הכול תקבל מבאר שבע סכום של שלושה מיליון שקל עבור זריהן. יש לציין כי בין הצדדים עוד קיימת עסקה פתוחה לגבי דן ביטון שמושאל העונה מהפועל באר שבע לאשדוד כחלק מעסקת מכירת מיכאל אוחנה. גם בעונה הבאה ימשיך ביטון להיות מושאל לאשדוד ובסופה תהיה לקבוצה הזכות לרכוש אותו תמורת מיליון שקל.

זריהן היה רק לפני שבועיים בתחתית הבור אחרי שנתפס מקלל את אור אינברום בקללה גזענית. כעת הוא נמצא במקום אחר לגמרי. מעבר למעבר היוקרתי, זריהן גם צפוי לשלש את שכרו. באשדוד הוא הסתפק העונה בחוזה של 15 אלף שקל נטו בקירוב ואילו אצל האלופה ירוויח כ-45 אלף שקל נטו בחודש.

עוד בנושא

מ.ס. אשדוד הודיעה: לוסיו הושאל רשמית, ניב זריהן עובר להפועל באר שבע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באשדוד מרוצים. לוסיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

באשדוד מרוצים מהמעבר של לוסיו אליהם. המנג'ר יוסי מזרחי חיפש כבר זמן רב חלוץ זר לחלון ההעברות הנוכחי ולא מצא משהו מעניין ובמחירים שאשדוד מסוגלת לשלם. לוסיו יזכה לחוזה שהיה לו בבירת הנגב ובסך הכול ירוויח כ-13 אלף דולר נטו בחודש.

הוא הסכים לעבור מקבוצה שרצה לאליפות לקבוצה שמתמודדת נגד הירידה מכמה סיבות. הראשונה היא שהובטח לו כי ישחק הרבה יותר מאשר בהפועל באר שבע שם היה רוב הזמן על הספסל. השנייה, שסופר לו כי באשדוד יש ים ואתמול כשבא לחתום בעיר הוא נסע מיד לאחר מכן לחוף הים והסיבה השלישית היא שנאמר לו כי ביום שני הקרוב ינחת בארץ הקשר הברזילאי וויגור ששיחק איתו לאחרונה בברזיל והוא צפוי לחתום באשדוד. על ההגעה הצפויה של וויגור פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully