וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: מילאן העפילה לרבע הגמר בזכות מהפך תוך שלוש דקות

תצוגה של בונבנטורה הבטיחה לרוסונרי 1:2 על טורינו, ארבעה ימים לפני המפגש ביניהן בליגה. שערים של קוצ'קה (61) וקשר נבחרת איטליה (64) מחקו יתרון של בלוטי (27). בארקה (87) הורחק

שחקן מילאן ג'אקומו בונבנטורה חוגג. AP
ממשיכים לנצח. בונבנטורה/AP

את 2016 נעלה מילאן עם זכייה בסופרקאפ האיטלקי מול יובנטוס בדוחא, היום (חמישי) הרוסונרי העפילו לרבע הגמר הגביע האיטלקי בזכות 1:2 דרמטי מול טורינו והיא תפגוש את יובנטוס בשלב הבא. ארבעה ימים לפני המפגש ביניהן בליגה, מילאן הצליחה להכניע את הקבוצה של סינישה מיכאילוביץ'.

שחקן מילאן ג'אקומו בונבנטורה. AP
נפלא. בונבנטורה/AP

המפגש בסן סירו נפתח בצורה טובה עבור האורחת כאשר מרקו בנאסי מצא את אנדרה בלוטי, שירה את ה-15 שלו בכל המסגרות בסיומה של התקפה מתפרצת מופלאה בדקה ה-27. דווקא אחרי שבירת הבצורת של קרלוס באקה הוא נותר על הספסל של וינצ'זו מונטלה והחלק הקדמי של מילאן סבל אנושות והיה נדמה שהמאמן יגיב במחצית. מונטלה של על ההרכב ובמחצית השנייה קיבל תמורה מלאה.

בדקה ה-61 ג'אקומו בונבנטורה השתלט על העניינים. קשר נבחרת איטליה סידר ליוראי קוצ'קה שער שיוויון, במהלכו ג'ו הארט נפגע בראשו. תוך שלוש דקות בונבנטורה השלים מהפך עם וולה בנגיעה, מבישול איכותי של סוסו. ג'יאנלוקה לאפדולה סיפק החמצה ענקית אחרי שעבר את הארט ונעצר על הקו אצל אחד משחקני ההגנה. בדקה ה-87 אנטוניו בארקה הותיר את האורחת בעשרה שחקנים אחרי שספג כרטיס צהוב שני, משם גם תוספת הזמן לא הושיעה את מיכאילוביץ'. מילאן עם ניצחון שני ברציפות ב-2017 וביום ראשון היא תנסה להשלים ניצחון שני ברציפות אצל הסגולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully