וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הקבוצה התפרקה, לא ארד ליגה על לא עוול בכפי"

מאמן הפועל תל אביב ניסה להסביר מדוע החליט לעזוב אחרי ההפסד בקרית שמונה: "ידעתי שכדי להישאר בליגה צריך את הבסיס הקיים ועליו להוסיף שחקנים". על עתידו: "אין לי מושג איפה אאמן"

גיא לוזון נפרד הערב (חמישי) מהפועל תל אביב עם עוד הפסד כואב, 2:1 בחוץ מול עירוני קרית שמונה. המארחים עלו ליתרון קליל של 0:2 במחצית משערים של קריאף ועאבד. האדומים צימקו בדקה ה-73 אחרי מהלך יפה שהחל באוסטוינד, נמשך בשולמייסטר המגן הצעיר והסתיים עם שוינפלד, אבל הפועל תל אביב שוב נותרה ללא נקודה ועשתה עוד צעד, אולי בדרך למקום האחרון.

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון. ברני ארדוב
זה שיר פרידה. גיא לוזון/ברני ארדוב

גיא לוזון היה נרגש בסיום והסביר מדוע הוא עוזב: "לא היינו קבוצה היום, לא תרגלנו כלום וההרכב הזה מעולם לא התאמן ביחד. האימון הראשון שלהם היה כאן בחימום, אבל כל אחד מהשחקנים הצעירים והבוגרים נתנו כל כולם לאורך כל הדרך. אם יש משהו שכואב לי בכל הסיפור הזה, זה שפספסנו כאן קבוצה. הצלחנו ליצור תלכיד של 12 שחקנים ואם היו מצרפים אליהם כמה שחקנים, אז היינו בונים קבוצה לשנים הבאות".

"כואב לי שהתלכיד התפרק ובמיוחד במשחק האחרון שלי הם לא היו כאן. יש פחות חברויות בקבוצה, דווקא אחרי תקופה שבה היינו ביחד. אחרי הפירוק והקפאת ההליכים אמרתי תמיד שאם יהיה לי בסיס טוב, אז נילחם. ברגע שיש לי קבוצה שהיא חצי נוער וחצי בוגרים, אז אמרתי שאני אעזוב. להשאיר את הבסיס הקיים ולהוסיף שחקנים דורש הרבה כסף, ההנהלה עושה מה שהיא צריכה. הקבוצה היא במצב של פירוק, ההנהלה צריכה לנהל ושחקנים צריכים להביא תוצאות על המגרש".

על מינויו של המאמן החדש: "לא נעלבתי שהביאו מאמן חדש, אני הייתי מאוד כן עם ההנהלה. מהרגע שאמרתי להם שאני ממשיך הלאה, זה לגיטימי שהם הביאו מאמן. אני בטוח שבמהלך החלון יביאו שחקנים נוספים, והשחקנים יישארו. אני לא נשאר כי יש כאן חוסר וודאות, אני באופן אישי מבטיח לעודד את הקבוצה ולשמור על קשר עם שחקנים, להגיע לתמוך בה".

שחקני קרית שמונה חוגגים על הפועל תל אביב/ברני ארדוב

"ברגע שהבסיס לא נשאר אז הקבוצה התפרקה. ידעתי שכדי להישאר בליגה צריך את הבסיס הקיים ועליו להוסיף שחקנים נוספים. ברגע שאיבדנו שחקנים, אז באופן טבעי הסיכויים פתחו. עם הבסיס הקיים וחיזוק הייתי מוכן לרדת ליגה, אבל לא ארד ליגה על לא עוול בכפי. אני מקווה שהקבוצה תישאר, יכול להיות שבתהליך ההבראה שלה ירידת ליגה זה לא דבר כל כך נורא, אבל מבחינתי זה נורא"

מה פירק את הפועל תל אביב: "אני לא חושב שמשהו ספציפי השנה פירק את הקבוצה, זה תהליך של שנים. תהליך של חובות, שהגיעו ל-100 מיליון שקלים. ייתכן ומדובר בניהול כושל. אין לי שום מושג איפה אאמן, מה שיהיה יהיה. לא יהיה שום דבר, אין את מי לתבוע. מדובר בחובות אבודים, הפסדנו כסף – נתגבר"

בן רייכרט אמר: "זו סיטואציה לא קלה, כולם רואים מה קורה כאן. אנחנו מקווים שיהיה בסדר, שנתגבש מהר ויגיע חיזוק. אני מקווה שנצליח לעמוד במטרה, זה יהיה קשה. כולם יודעים מה זה הפועל תל אביב בשבילי, לא קל לי לעזוב מועדון כזה. משא ומתן זה לא דבר קל, שני הצדדים יצאו מרוצים ואני מקווה שנעמוד במטרה. תסריטים כאלה לא עברו לי בראש, לפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה. כרגע המועדון המפואר הזה במצב לא טוב, אני מאמין בקבוצה ובבעלים שהגיעו. אני בטוח שנעשה דברים יפים. אני מאמין שאפשר להישאר בליגה, עם החיזוק שיגיע ונעמוד במטרה. הבעלים עושים את השיקולים שלהם בנוגע לקבוצה".

תומר קשטן אמר בסיום: "חששתי שניפול למלכודת במחצית השנייה. הרגשנו בטוחים מדי אחרי מחצית ראשונה טובה ויתרון כפול. שיחקנו בצורה שבלונית ולא חכמה, מחמאות להפועל תל אביב על המחצית השנייה. יש לנו סגל טוב, גם מבחינת צורת המשחק שלנו השתפרה. אנחנו ממעטים לספוג ומצרפים הרבה שחקנים בחלק הקדמי. זה ניצחון חשוב שמקרב אותנו למקום השלישי ומרחיק אותנו מהמקום השביעי, אני מרוצה. מהרגע שמוניתי המטרה הייתה להשיג כרטיס לפלייאוף העליון, ברגע שנבטיח את המקום שם נציב מטרות נוספות. יש לנו משחקים קשים לפנינו כמו ביום שני הקרוב מול בני סכנין"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully