וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס: "גם לריאל מדריד יש חולשות, הסיכויים 50:50"

מאמן מכבי תל אביב אופטימי לקראת המפגש עם הבלאנקוס והבהיר: "אם לא נהיה חזקים מנטלית, לא נצליח". מקל: "מוקיר תודה על המצב שלי כרגע". לאסו: "מכבי אחת המוכשרות באירופה"

צילום מסך

בווידאו: התכנית משחק מקדים

לאחר שקטעה רצף של שישה הפסדים אירופיים בשבוע שעבר, תתארח מחר (שישי, 22:00, ערוץ 5) מכבי תל אביב אצל ריאל מדריד במסגרת המחזור ה-17 של היורוליג. שתי הקבוצות נפגשו עד היום 20 פעמים מאז הקמת היורוליג ב-2000, כשהמאזן עומד על 9:11 לבלאנקוס. הניצחון האחרון של הצהובים במדריד היה אי שם במרץ 2010. סילבן לנדסברג, שנעדר בתחילת השבוע, החלים והמריא עם הקבוצה לספרד.

איינארס בגאצקיס, שזעם על שחקניו אחרי ההפסד להפועל אילת, אמר לקראת המשחק: "אני מקווה מאוד שמה שראינו באילת היה תאונה כי מה שראיתי מאז באימונים זה שינוי גישה ושחקנים שרוצים להילחם. אם נביא 70 אחוז מהאגרסיביות למדריד, זה יספיק למשחק טוב. לא תקפתי שחקן ספציפי, אלא ביקרתי את היכולת של כל הקבוצה. זה התפקיד שלי. אם אנחנו לא חזקים מנטלית ואם נשים לב לרחשי רקע, לא נצליח. אנחנו חיבים להתמקד בעבודה, ובעבודה בלבד. בעיות יש ויהיו תמיד אבל אגרסיביות זה המפתח. בטח מול אחת הקבוצות החזקות ביורוליג. הסיכויים מולה? 50:50. יש להם יתרון ביתיות והם נראו מעולה מול צסק"א אבל גם לריאל יש חולשות. נצטרך לאתר אותן ולהשתמש בהן".

גל מקל הוסיף: "כל תקופה של הפסדים, בטח במכבי, היא לא נוחה ולא מתקבלת. אנחנו בתקופה כזו כעת, וכל העונה הזו היא עליות וירידות אבל אני עדיין מחכה לניצוץ שידליק אותנו. מאמין שזה יכול לקרות. ברור שכשיש חילופי מאמנים בכמות שהיתה העונה, זה לא קל. אבל כשחקנים, יש לנו עבודה לעשות. לבוא ולהביא מעצמנו כי בסופו של דבר אלה אנחנו שם על המגרש. ויש לנו כלים על המגרש. למדתי הרבה דברים בעונה הזו, כולל לא לצפות לכלום ולעשות תמיד את כל מה שתלוי בי. אני באמת מוקיר תודה על המצב שלי כרגע כי לפני שבועיים וחצי הייתי במצב שונה לגמרי. אנחנו יוצאים למשחק אולי הכי קשה באירופה. לא חושב שיש לנו מה להפסיד. ניצחון שם יכול להיות בוסט מטורף".

דווין סמית אמר: "זו לא התקופה הכי קשה שעברתי במכבי. העונה שהיינו ביורוקאפ היתה קשה יותר. בכדורסל מנצחים ומפסידים. צריך להתכונן תמיד באותה דרך וזה מה שעשינו בימים האחרונים. למאמן יש תכנית משחק בשבילנו ואנחנו צריכים לדאוג להוציא אותה לפועל. לבוא ולעבוד, אין שום דבר אחר עבורנו לעשות. אני מרגיש שכל שחקן צריך לראות בעצמו אחראי למצב. היכולת ההתקפית שלנו לא יכולה להכתיב לנו את הדרך בה נשחק, יש עוד צד ואנחנו חייבים לשלוט במה שאנחנו עושים גם הגנתית".

עוד בנושא:

המהפכה כבר לא כאן: חגי בדש התפטר מתפקיד מנכ"ל מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. דרור עינב
דרוך לקראת מדריד. בגאצקיס/דרור עינב

מנגד, הבלאנקוס מגיעים במצב רוח מרומם אחרי הניצחון הגדול על צסק"א מוסקבה בשבוע שעבר, שפתח מחדש את הקרב על המקום הראשון בטבלה. המאמן פאבלו לאסו, שיחסר מחר את ג'פרי טיילור החולה, אמר לקראת המשחק: "מכבי קבוצה מוכשרת מאוד, לפי הסגל שלה היא אמורה להתחרות על זכיה ביורוליג. היא אחת הקבוצות הכי מוכשרות באירופה".

רודי פרננדס הוסיף: "מכבי קבוצה חזקה מאוד שיכולה לפגוע בך בכל רגע נתון. הם החליפו הרבה מאמנים השנה אבל יש להם שחקנים טובים". על הכושר בו הוא מצוי אמר הגארד המוכשר: "אני מרגיש טוב ויודע שאני עוזר לקבוצה, אבל השנה עדיין לא נכנסתי לכושר הקליעה הרגיל שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully