וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זייף מכתבים מבאיירן ודורטמונד: הפרשה שמסעירה את הכדורגל השבדי

אליו דארבו, קשר התקפי שבדי-גמבי בן 24, זייף על פי החשד המלצות ממועדוני הפאר וסרטוני ביצועים על מנת להשיג חוזים בוויגאן, קרוטונה, פאוק סלוניקי וקבוצות נוספות. דארבו מכחיש

שחקן שבדי אליו דארבו. טוויטר, צילום מסך
פרשה מרתקת. דארבו/צילום מסך, טוויטר

חלון ההעברות בכדורגל האירופי פתוח בימים הללו, וקבוצות רבות ברחבי היבשת שוקלות אילו שחקנים עליה להביא (או לשחרר) על מנת לחזק את הקבוצה לקראת חלקו השני של העונה. אמנם לא כל ההעברות צולחות בסופו של דבר, אך שום דבר לא מתקרב לסיפור המדהים שמסעיר בימים האחרונים את התקשורת ועולם הכדורגל בשבדיה. "גיבור" הסיפור הוא אליו דארבו, קשר התקפי שבדי-גמבי בן 24, שעל פי החשד זייף מסמכים וסרטונים על מנת לקבל חוזים בקבוצות שונות באירופה בשנים האחרונות.

דארבו גדל בשבדיה וב-2009 הצטרף למחלקת הנוער של לה מאן הצרפתית. באותה שנה גם הופיע, כשחקן הרכב עם הספרה 10 על גבו, במדי גמביה באליפות העולם עד גיל 17. עד כה שום דבר מוזר, אך הכול השתנה ב-2012. דארבו נבחן בסנדרלנד ובניוקאסל, ובחודש יוני 'דיילי מייל' דיווח כי חתם לשלוש שנים בוויגאן. בקבוצה הכחישו את הדיווח ומאוחר יותר אף נטען כי הידיעה על החתימה הגיעה מדארבו בעצמו.

לאחר מכן חתם דארבו בדינמו קייב, וחודש לאחר מכן כבר קיבל חוזה חדש בקבוצה, רק כדי להיות משוחרר ממנה בדצמבר ללא אף הופעה. בינואר 2014 רשם הופעה אחת במדי קבוצה פינית, ואז כנראה הייאוש שלו למצוא קבוצה גבר. ביולי 2014 קרוטונה האיטלקית הודיעה על החתמתו, שבוע בלבד עבר ודארבו שוחרר. על פי הדיווחים, חוזהו בוטל כאשר קרוטונה גילתה כי מכתב שהגיע אליה מבאיירן מינכן, לפיו היא מבטיחה לרכוש את דארבו עם יוכיח את עצמו, היה מזויף.

"למה שאזייף מכתבים?", הגיב דארבו להאשמות, "לא עשיתי את זה. יש לי את הגרסה שלי, אבל אני רק רוצה להתרכז בכדורגל כרגע".

למרות ההכחשות, אותו סיפר חזר על עצמו עם פאוק סלוניקי, כאשר הפעם המכתב המזויף הגיע מדורטמונד, שהמליצה כביכול על השחקן. הקריירה של דארבו המשיכה עם חלטורות בלבנטה ובליגה הנורבגית (בשתיהן לא שיחק לבסוף) ובפברואר 2015 חתם בקבוצה מלטזית לשלושה חודשים. אחרי ארבע הופעות הוא עבר לאלג'יריה, למצרים ושוב למלטה - הפער לנקסאר, ממנה שוחרר אחרי חודש. גם באשר לסרטוני הביצועים שלו ביוטיוב עלה חדש לזיופים. נותר רק לראות מה יילד יום בפרשה המרתקת הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully