וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במ.ס אשדוד מעריכים: ניב זריהן מתקרב להפועל באר שבע

12.1.2017 / 9:13

אף על פי שסיים את עונש ההשעייה, הקשר לא ממש חזר להתאמן בקבוצתו ונראה כי עסקת העברתו לאלופה תיסגר בתקופה הקרובה. מנגה זכה למחמאות לאחר הניצחון על הפועל חיפה, ג'רפי: "הוכחנו שאנחנו לא פרווה"

חסן אבו זייד שחקן בני יהודה מול ניב זריהן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מתקרב להפועל באר שבע. זריהן/לירון מולדובן

במ.ס. אשדוד מעריכים כי העסקה למכירת ניב זריהן להפועל באר שבע, קרובה לסיכום. ג'קי בן זקן ומשפחת ברקת מצויים כבר שנים בקשר טוב ולעניין מצטרף גם דודו דהאן, סוכנו של זריהן, שיש לו יותר ממילה בבאר שבע, כך שנראה שהדברים ייסגרו בתקופה הקרובה. על ההתקדמות בין הצדדים תעיד העובדה כי זריהן עוד לא ממש חזר להתאמן בשורות אשדוד אפילו שהוא סיים את עונש ההשעייה שלו ביום ראשון. גורמים במועדון מעריכים כי אחת הסיבות לכך היא הרצון לסיים כבר את העסקה מול באר שבע. ביום ראשון כשאשדוד קיימה משחק אימון מול קבוצת הנוער, נמנע שיתופו של זריהן מחשש שהוא ייפצע והעסקה תהיה בסכנה. מעבר של זריהן מאשדוד לבאר שבע עשוי להכפיל את שכרו פי שלושה ואף מעבר לכך.

כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, במסגרת העסקה צפוי לעבור החלוץ הברזילאי לוסיו לאשדוד. ייתכן שכחלק מהעסקה המורכבת הזו יעבור גם דן ביטון לצמיתות לשורות אשדוד. בהסכם ההעברה של מיכאל אוחנה לבאר שבע, נסגר כי ביטון יושאל לאשדוד לתקופה של שנתיים בסיומן תהיה לאשדוד האופציה לרכוש את כרטיסו בסכום של מיליון שקל. באשדוד מאוד מעריכים את ביטון ויתכן שגם כרטיסו יכנס לחשבון בעסקה הזו.

באשדוד מאוד שמחים אחרי הניצחון על הפועל חיפה. בקבוצה ציינו את יואב ג'רפי, דולי מנגה, חאתם עבד אלחמיד וכובש השער דין דוד וגם דיברו על גדי קינדה ששיחק כמחליף אחרי פציעה ארוכה. "גדי הוא הרכש הכי טוב שלנו לחלק השני של העונה", אמר המנג'ר יוסי מזרחי. "הוא גם חטף בומבה כזו אחרי שהוא נכנס ואמרתי על הספסל שאם הוא יקום ממנה, אז יש לנו אותו כי זה לא פשוט לקבל כזה תיקול אחרי הפציעה שהוא עבר". בקבוצה אישרו כי הקשר הברזילאי ויגור ינחת בימים הקרובים במטרה לחתום. השוער יואב ג'רפי אמר בסיום המשחק: "הוכחנו שאשדוד היא לא קבוצת פרווה. אנחנו כבר אחרי הסטיגמה הזו. עשינו ניצחונות של הרבה אופי בשני המשחקים האחרונים. המשחקים האלה הם גמר גביע עבורנו והוכחנו בגרות ושאנחנו ראויים להיות במקום יותר גבוה".

עוד בנושא

ג'רפי: "במיליון אחוז לא היה שער". גולן: "זו עבודה של הקוון"
מ.ס. אשדוד ניצחה 0:1 בחוץ את הפועל חיפה
וויגור ינחת בארץ במטרה לחתום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully