וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: טיאגו סילבה כבש צמד והעלה את פ.ס.ז' לחצי גמר גביע הליגה

הבלם הברזילאי חגג צמד נדיר, הראשון שלו מאז ימיו בפלומיננזה ב-2007, עם שתי נגיחות (27 ו-72) אחרי קרנות של אנחל די מריה ב-0:2 הביתי על מץ. גם בורדו עלתה עם 2:3 על גנגאן

טיאגו סילבה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
שלושה משחקים ברציפות שהוא כובש. טיאגו סילבה/רויטרס

תמונת העולות לחצי גמר גביע הליגה הצרפתי הושלמה הערב (רביעי) עם ניצחונה של פריס סן ז'רמן 0:2 על מץ. הטרבליסטית מהעונה שעברה תפגוש בשלב הבא את בורדו שגברה 2:3 על גנגאן, בעוד העולות מאמש מונאקו (3:4 בפנדלים על סושו) ונאנסי (0:2 בנאנט) תתמודדנה בחצי הגמר השני.

אונאי אמרי קיבל את השערים מהסקורר החדש שלו - הקפטן טיאגו סילבה. הברזילאי הבקיע במשחק הליגה האחרון נגד לוריין, הוסיף שער גם בשביעייה בגביע מול באסטיה בשבת והפעם הגדיל לעשות עם צמד ראשון שלו מאז 2007, אז שיחק עדיין בפלומיננזה. אנחל די מריה הגביה קרן לראשו של הבלם בדקה ה-27, והשניים חיקו את המהלך גם בדקה ה-72. טיאגו סילבה הפך לשחקן ההגנה הראשון שכובש צמד עבור פ.ס.ז' מאז ריקרדו ב-1995, והקבוצה קבעה שיא חדש של 14 ניצחונות רצופים במסגרת גביע הליגה.

בורדו ידעה להתגבר על פיגור ביתי מול גנגאן ולנצח כאמור 2:3. סלואן פריבה הפתיע בדקה ה-11, אבל פרנסואה קמאנו (16) וגאטן לאבורד (36 ו-65) הפכו את התוצאה, בעוד ניקולא בנזה רק צימק בדקה ה-88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully