וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל לביא נבחר ליו"ר איגוד הכדוריד

עו"ד לביא היה שחקן כדוריד בעבר. אמר: "בימים הקרובים אשב עם הגורמים השונים במטרה לגבש תכנית עבודה לארבע השנים הקרובות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טל לביא/מערכת וואלה!, צילום מסך

עו"ד טל לביא נבחר הערב (רביעי) ליו"ר החדש של איגוד הכדוריד, ויחליף את יוסי גבע שכיהן בתפקיד בשנה האחרונה. לביא שימש כשוער בנבחרת ישראל, וכן בין השנים 2003 עד 2007 כיהן כיו"ר איגוד שופטי הכדוריד. הוא מכהן כיום כיו"ר משותף בוועדת משפט ספורט בלשכת עורכי הדין, בורר במוסד לבוררות ספורט בינלאומי בלוזאן שבשוויץ (CAS) בורר בהתאחדות לכדורגל וכיו"ר בית הדין המשמעתי של משחקי המכביה (ה-19 וה-20).

לביא אמר הערב: "אני מודה על האמון שנתנו בי ואעשה את המיטב כדי לקדם את הכדוריד בישראל. אחתור להנגשתו של הענף גם לאוכלוסייה המוגבלת, והרחבת חשיפתו לכל ילד וילדה בישראל במרכז ובפריפריה כאחד. בימים הקרובים אשב עם הגורמים השונים במטרה לגבש תכנית עבודה לארבע השנים הקרובות, ואני מזמין את כל מי שיש לו מה לומר בנושא לתת לכך ביטוי במסגרת קול קורא שיפורסם בקרוב".

היו"ר היוצא, יוסי גבע, שסיים דרך ארוכה של למעלה משני עשורים שחלק גדול מהם כיהן כמ"מ יו"ר איגוד הכדוריד, עת שהיה גם יו"ר מועדון מכבי ראשון לציון, בירך את לביא ואיחל לו: "הצלחה רבה באתגר והובלת הכדוריד בעידן הפרויקט הלאומי, וקידום הנבחרות הצעירות והבוגרת. מעתה אני מאמין שחברי ההנהלה שנבחרו יקדמו את הכדוריד הישראלי שנמצא בתנופה".

  • עוד באותו נושא:
  • טל לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully