וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: ראשון לציון הפסידה 81:71 לסראטוב

הסגל הקצר של אריק שיבק ללא וויינס ודאוסון, התקשה לעמוד מול הרוסים למרות יכולת טובה של ריצ'ארד, בן שימול ומקריי. הכתומים עם הפסד ראשון במפעל אחרי שני ניצחונות רצופים

צ'רלס תומאס שחקן מכבי ראשון לציון. האתר הרשמי של ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
ראשון לציון תנקום? צ'ארלס תומאס/אתר רשמי, האתר הרשמי של ליגת האלופות של פיב"א

מכבי ראשון לציון נכנעה הערב (רביעי) 81:71 ברוסיה מול אבטודור סראטוב במסגרת המחזור ה-12 בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א, וירדה למאזן 7:5 במפעל. אחרי שני ניצחונות רצופים במפעל, הכתומים קיוו להשיג נקמה ברוסים שהביסו אותם בסיבוב הקודם ואף פתחו טוב והובילו במחצית, אך הסגל הקצר של אריק שיבק הכריע בסופו של דבר את ההתמודדות וסיבכה את אלופת ישראל בקרב העלייה לשלב הבא.

שיבק נהנה ממש מהפתיחה מיכולת טובה של פטריק ריצ'ארד, אבי בן שימול וג'אבון מקריי (היה רחוק ריבאונד מדאבל דאב לכבר במחצית), אך גם בדקות הטובות של הקבוצה שלו ניתן היה להבחין שמלבדם (בטח בהיעדרם של שון דאוסון ומאליק וויינס) אין לראשון לציון הרבה מה למכור. השליטה בריבאונד (13:25 בהפסקה) עוד שמרה אצלה את היתרון, אך מקריי ביצע עבירה רביעית ממש בפתיחת המחצית השנייה וקיצר עוד יותר את הסגל של שיבק. הרוסים נגסו ביתרון ומהר מאוד העבירו אותו לצד שלהם, ראשון לציון ניסתה לרדוף אך זה לא הפסיק.

אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
התקשה עם הסגל הקצר. אריק שיבק/מגד גוזני

מהלך המשחק

אחרי קרוב לשתי דקות של משחק, פרייז'ר קלע את הנקודות הראשונות עבור הרוסים. הקצב האיטי נמשך ותומאס העלה את הכתומים ליתרון ראשון, 4:6. בן שימול חתם מהקו ריצת 0:10 והעלה לשש הפרש. הרבע הסתיים ב-11:15 לראשון לציון. הרבע השני נפתח באופן דומה, ריבאונד התקפה ושתי נקודות של מקריי קבעו יתרון חמש לאורחים. שלשה של קולסניקוב קבעה 26:27 לרוסים, אך הכתומים התעוררו ופתחו מחדש יתרון של חמש. ריצ'ארד, בן שימול ומקריי נראו מצוין במחצית הראשונה, ושלשה של תומאס קבעה 40:44 לאלופת ישראל בהפסקה.

לצערו של אריק שיבק, המחצית השנייה נפתחה עם עבירה רביעית של מקריי. אחרי פתיחה של 0:7 של סראטוב, שלשה של בן שימול החזירה את היתרון לכתומים. שלוש הנקודות הללו נותרו היחידות של הקבוצה בשלוש הדקות וחצי הראשונות של הרבע והרוסים ברחו ל-47:52. ההפרש כבר עלה לתשע אך שלשות של תומרס וריצ'ארד צימקו לשתיים בלבד. הרוסים ברחו שוב וירדו עם 57:65 בסיום הרבע השלישי. ראשון לציון צימקה לחמש, אך קולסניקוב מייד השיב בשלשה. הנדנדה נמשכה עם היתרון נותר לצידם של הרוסים, שניצחו XX:XX.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'אבון מקריי 19 (11 ריבאונדים), פטריק ריצ'ארד 18, אבי בן שימול 17, צ'ארלס תומאס 9, נמרוד לוי ואלישי כדיר 3 כ"א, עידן זלמנסון 2, ניצן חנוכי שותף ולא קלע.

הרבו לקלוע לאבטודור סראטוב: יבגני קולסניקוב 23, ברנדן פרייז'ר 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully