וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "ניר ביטון חסר מזל, אחליט על עתידו לפי ההצעות"

הקשר בדרך החוצה מסלטיק? בסקוטלנד מדווחים שבעקבות הפיחות במעמדו, הוא עשוי למצוא את עצמו בקבוצה אחרת עוד בחלון ההעברות הנוכחי. מאמנו: "הוא ילד נהדר, אבל זה הכדורגל"

ניר ביטון שחקן סלטיק. רויטרס
בקרוב בקבוצה אחרת? ביטון/רויטרס

ניר ביטון בדרך החוצה מסלטיק, כך מדווחים היום (רביעי) בסקוטלנד. הקשר פתח בהרכב של קבוצתו פעם אחת בלבד מאז חודש אוקטובר, זאת לאור היכולת הנפלאה של סטיוארט ארמסטרונג המשחק המשבצת שלו. אם זה לא מספיק, ההופס צירפו שחקן נוסף בעמדה של ביטון - קואסו אבואה מקרסנודאר, תמורת כ-3 מיליון ליש"ט, מה שהגביר עוד יותר את חרושת השמועות בנוגע לעתידו של ביטון.

בינתיים, מאמן סלטיק, ברנדן רוג'רס, התייחס לאפשרות שקשר הנבחרת יעזוב את קבוצתו: "אני חושב שזה טבעי ששחקנים רוצים לשחק ולא לשבת על הספסל. זה חשוב להם הן מבחינת הדקות והן מבחינה כספית. ניר ילד נהדר, אך קצת חסר מזל. סטיוארט היה נהדר נגד ריינג'רס, אך זה הכדורגל. אראה אילו הצעות מגיעות ואחליט לפיהן. ניר יודע מה אני חושב עליו".

ביטון הגיע לסלטיק בעונת 2013/14 ותקע יתד בקבוצה במהרה. אחרי שרשם 15 הופעות בעונתו הראשונה, רשם 31 בשנייה ו-30 בשלישית, במהלכה אף כבש חמישה שערי ליגה. כמו כן, יש לו 27 הופעות במפעלים האירופים השונים עם סלטיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully