וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מצפה ליותר מאוהדי יונייטד לקראת ליברפול: "צריכים להשתפר"

מנצ'סטר יונייטד רשמה בגביע הליגה ניצחון תשיעי רצוף, אבל מוריניו מצפה לקרב גדול מול ליברפול ביום ראשון: "זה לא יהיה ביקור בתיאטרון, מצטער להגיד את זה, גם האוהדים צריכים להשתפר"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו/GettyImages

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו מכין את אוהדי הקבוצה למשחק מול ליברפול ביום ראשון וטוען שהמשחק באנפילד "לא יהיה ביקור בתיאטרון" ומבקש מהם "להגיע ולשחק לצדנו".

יונייטד ניצחה אתמול (שלישי) 0:2 את האל סיטי במשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה משערים של חואן מאטה ומרואן פלאיני, אבל מוריניו הביע דאגה קלה מהיכולת של קבוצתו, שהשיגה ניצחון תשיעי רצוף: "אולי לא עשיתי עבודה מספיק טובה בהכנת השחקנים למשחק. אבל השחקנים צריכים להשתפר, ואני צריך להשתפר, ואני מצטער להגיד את זה, אבל אני חושב שגם האוהדים שלנו צריכים להשתפר לקראת המשחק הגדול ביום ראשון".

מוריניו מצפה מקבוצתו להציג משהו מיוחד לקראת קרב הצמרת. "זה משחק מיוחד עבורנו", אמר, "אם נשחק כדורגל נלהב, האוהדים יגיעו לשחק לצדנו. כשאנחנו לא משחקים בצורה נמרצת מספיק, זה טבעי שהאוהדים לא מספיק רועשים.

"אבל יש לנו ללא ספק אוהדים מדהימים, אוהדים שדוחפים אותנו ועומדים מאחורינו. כולם אוהבים משחקים גדולים - מאמנים, שחקנים, אוהדים - וביום ראשון יהיה משחק גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully