וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.1: האם ליאונל מסי עומד לעזוב את ברצלונה?

אלופת ספרד נתקלה בקשיים במשא ומתן לגבי החוזה החדש של הפרעוש, והמנכ"ל מודה שהמצב בעייתי. יונייטד קיבלה את ההצעה על שניידרלין, צ'לסי בעקבות אנטוניו. אינטר רוצה את מאנולס

one

העברות

* אנתוני ואן דן בורה הבלגי, שהיה קרוב בעבר להפועל תל אביב, הודיע על פרישה בגיל 29. קבוצתו האחרונה הייתה אנדרלכט.

* בשורה לעומר אצילי? הקשר בן ה-21 ג'ון טורל סיים את ההשאלה בגרנאדה וחזר לארסנל. הקשר ישלים מעבר נוסף בקרוב כשהוא יושאל לריינג'רס, האם זה ישפיע על כמות הדקות של אצילי?

* רכש לקווינס פארק ריינג'רס: הקבוצה שאלה את קזנגה לואה לואה מברייטון עד סוף העונה.

* גנואה צרפה את עאדל טעראבט בהשאלה מבנפיקה עד סוף העונה. זו קדנציה שנייה של הקשר באיטליה אחרי התקופה במילאן.

* מילאן צרפה את מרקו סטורארי בהשאלה עד סוף העונה. השוער הוותיק, ששיחק בעבר גם ביובנטוס, יהווה תגבור לג'יאנלואיג'י דונארומה.

שמועות

* האם ליאונל מסי בדרך החוצה מברצלונה? חוזהו של הפרעוש מסתיים רק ב-2018, אך על פי דיווחים בקבוצה חוששים כי יצטרכו להיפרד מהכוכב הענק שלהם עוד לפני כן, בשל קשיים עם חידוש החוזה. "ברצלונה לא יכולה להרשות לעצמה להפנות למעלה מ-70 אחוז מהתקציב על שכר, ככה שנצטרך למצוא פיתרון", אמר מנכ"ל המועדון אוסקר פראו, "הייתי רוצה להבטיח לקבוצה ולאוהדים שהשחקן הטוב בעולם יישאר, אבל חייבים לפעול בהיגיון".

* באנגליה מדווחים: מנצ'סטר יונייטד קיבלה את ההצעה מאברטון על מורגן שניידרלין, ותקבל על הקשר הצרפתי 22 מיליון ליש"ט. שניידרלין, ששיתף פעולה עם רונלד קומאן בסאות'המפטון, שיחק העונה רק 11 דקות בפרמיירליג.

* טוטנהאם מחפשת שדרוג לחלק הקדמי. מאוריסיו פוצ'טיניו רוצה את היהלום של ריבר פלייט, סבסטיאן דריוסי. הענקית הארגנטינאית עשויה לדרוש עבורו כ-25 מיליון יורו.

* צ'לסי מחפשת שדרוג לעמדת הכנף הימנית. מיקאל אנטוניו מווסטהאם נמצא על הכוונת של אטוניו קונטה, כיורש אפשרי לוויקטור מוזס והוא מוערך ב-20 מיליון יורו. גם יונס הקטור, ששייך לקלן ונבחרת גרמניה, נחשב לאחת האופציות של הבלוז, אך הגרמנים לא מוכנים לנהל משא ומתן לגביו במהלך חודש ינואר.

* עדיין אצל מוליכת הליגה האנגלית. בורנמות' פנתה לצ'לסי בתקווה לצרף את ג'ון טרי בהשאלה עד לסוף העונה.

* אקס מכבי חיפה, החלוץ הגאורגי, ולדימיר דבאלשווילי (30), צפוי לעזוב את דינמו טיבילסי אחרי שמונה משחקים בלבד ולעבור לאיטראו מהליגה הקזחית, כך מדווחים בקזחסטן.

* ולנסיה מנסה למצוא פתרונות כדי לברוח מהתחתית. אחרי שהמנהל המקצועי עזב, העטלפים פתחו במגעים עם פאריס סן ז'רמן בנוגע לחסה רודריגס. החלוץ, שמבוקש בליברפול, רומא ולאס פלמאס, עשוי להגיע בהשאלה עד תום העונה.

* האם אינטר תגנוב את קוסטאס מאנולס ממנצ'סטר יונייטד? על פי התקשורת האיטלקית עולה שכן. הנראזורי מעוניינים בבלם רומא, שנחשב לאופציה המועדפת על ז'וזה מוריניו בנוגע לחיזוק מרכז ההגנה. אינטר מוכנה לשלם כ-40 מיליון יורו עבור הבלם היווני.

שחקן צ'לסי ג'ון טרי מול שחקן ווסטהאם מיכאיל אנטוניו. רויטרס
אנטוניו וטרי. זה שבא וזה שהולך?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully