וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי עלתה לרבע גמר הגביע בזכות ניצחון 1:3 על ספציה

הקבוצה מהליגה השנייה הצליחה למתוח עם שוויון במחצית, אבל ג'אקריני כבש שער בכורה וגביאדיני חתם. הרכש הטרי פאבולטי קיבל דקות ראשונות. צרפת: מונאקו ניצחה בפנדלים את סושו

עמנואלה ג'אקריני שחקן נאפולי כובש מול ספציה. GettyImages
כבש מהאוויר. עמנואלה ג'אקריני/GettyImages

נאפולי עלתה הערב (רביעי) לרבע גמר הגביע האיטלקי, אחרי שניצחה 1:3 בבית את ספציה מהליגה השנייה. המדורגת 10 בסרייה B הצליחה למתוח במחצית הראשונה עם שוויון של אנטוניו פיקולו בדקה ה-35 אחרי שער של פיוטר זילינסקי בפתיחה (3), אבל במחצית השנייה האיכות של נאפולי עשתה את ההבדל.

מנולו גביאדיני שחקן נאפולי (מימין) חוגג עם מרקו רוג. GettyImages
שער פרידה? מנולו גביאדיני, מימין, חוגג עם מרקו רוג/GettyImages

עמנואלה ג'אקריני, שפתח לראשונה בהרכב, הפציץ מהאוויר את שער הבכורה שלו אחרי הכנה של לורנצו אינסינייה בדקה ה-55. מנולו גביאדיני, שאמור לעזוב בקרוב, המשיך בכושר ההבקעה שלו וחתם בחלוף שתי דקות עם שער בעזרת החזה, אחרי כדור רוחב של הקרואטי מרקו רוג. הרכש הטרי לאונרדו פאבולטי החליף את גביאדיני בדקה ה-81 ורשם הופעת בכורה בקבוצתו החדשה. המאמן מאוריציו סארי חגג יום הולדת 58 עם כרטיס לשלב הבא, שם הוא מחכה למנצחת בין פיורנטינה לקייבו.

צרפת: מונאקו נזקקה לדו קרב פנדלים כדי לנצח 3:4 את סושו ולהעפיל לחצי גמר גביע הליגה. הקבוצה מהליגה השנייה הוליכה על ההתקפה הטובה באירופה בזכות שער בדקה ה-16 של פאנבה אנדריאטסימה, חלוץ נבחרת מדגסקר, אבל ז'ואאו מוטיניו השווה בדקה ה-83 והעביר את ההכרעה לפנדלים, מכיוון שהוחלט לוותר על הארכות במפעל. השוער דניאל סובאשיץ' עצר פנדל אחד, חברו גידו קאריז'ו החטיא את הבעיטה החמישית של מונאקו, אבל לשמחתו ראה מיד את הבעיטה האחרונה של מוסא סאו חולפת מעל השער. אל מונאקו הצטרפה גם נאנסי שניצחה 0:2 בנאנט משערים של מוריס דאלה (31) וז'ופרה קופו (45).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לאונרדו פאבולטי שחקן נאפולי (משמאל) לפני נהואל ולנטיני שחקן ספציה. GettyImages
דקות ראשונות בנאפולי. לאונרדו פאבולטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully