וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו גברה 0:3 על הפועל כפר סבא

האלופה ניצחה את יריבתה לצמרת ורשמה ניצחון שמיני ברציפות. 0:3 למכבי תל אביב על ק.ק תל אביב, 0:3 למנשה/חדרה/עמק חפר על כרמיאל, 1:3 להוד השרון על הפועל ירושלים. נקבע הבית העליון והבית התחתון

שחקני הפועל מטה אשר חוגגים. איגוד הכדורעף, מערכת וואלה! NEWS
לא עוצרים. שחקני מטה אשר/עכו/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הכדורעף

המחזור ה-12 בליגת העל לגברים ננעל הערב (שלישי). במוקד, הפועל מטה אשר/עכו גברה 0:3 את הפועל כפר סבא ורשמה ניצחון שמיני ברציפות. ארבעה שחקנים סיימו עם ספרות כפולות אצל האדומים - אנדריי גבוזדב השיג 14 נקודות, איליה גולדרין 13, ג'יאן אורטיז 12 וגנדי סוקולוב 11. סלבה בצ'קלה הוביל את כפר סבא עם 13 נק' כשהוא חוסם 6 כדורים לנקודה.

בדרבי התל אביבי, מכבי גברה על ק.ק 0:3 חלק. הצהובים רשמו ניצחון צפוי כשהפערים היו ברורים. אנג'לקו צ'וק הקרואטי הוביל לניצחון עם 17 נקודות, מרק פלוטיזר הוסיף 11. במשחק חד צדדי נוסף, מנשה/חדרה/עמק חפר ניצחה 0:3 את אליצור כרמיאל. האורחים היו במשחק במערכה הפותחת ובמערכה השלישית, אבל נכנעו לריביירו דה אוליביירה שרשם 17 נקודות. קינן קופץ' ושני כהן הוסיפו 11 כל אחד. פדי דניאל בלט עם 15 למפסידה.

במפגש היחיד שלא הסתיים בתוצאה חד צדדית לגמרי, מכבי הוד השרון רשמה ניצחון 1:3 על הפועל ירושלים. מעל כולם בלט במשחק פליפה מריאנו, שסיים עם 28 נקודות. ג'קי גפט הוסיף 11.

יש לציין שנקבעו גם הבית העליון והבית התחתון, אך טרם נקבעו המיקומים הסופיים בהם. הבית עליון כולל את הפועל מטה אשר/עכו, מכבי תל אביב, הפועל כפר סבא ומכבי הוד השרון בבית התחתון ישחקו מנשה/חדרה/עמק חפר, הפועל ירושלים, אליצור כרמיאל וק.ק. תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully