וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה האנגלי: סאות'המפטון גברה בביתה 0:1 על ליברפול

חצי הגמר: ניית'ן רדמונד (20) העניק לקדושים יתרון מזערי לקראת הגומלין שייערך בעוד שבועיים באנפילד. משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ליורגן קלופ, קוטיניו שב מפציעה של חודש וחצי

שחקן סאות'המפטון ניית'ן רדמונד חוגג. GettyImages
יספיק כדי להעפיל לגמר? רדמונד/GettyImages

סאות'המפון הפסידה הערב (רביעי) 1:0 לסאות'המפטון בחוץ, במשחק הראשון מבין שניים במסגרת חצי גמר גביע הליגה. אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות, אחת בליגה מול סנדרלנד ואחת בגביע מול פלימות' מהליגה הרביעית, המייטי רדס קיוו להשיג ניצחון שייקח אותם במצב רוח טוב יותר למפגש הגדול מול היריבה הגדולה מנצ'סטר יונייטד (שנמצאת בכושר נפלא, וניצחה אתמול 0:2 את האל סיטי באותה מסגרת) באולד טראפורד ביום ראשון, אך כשלו פעם נוספת ונכנעו לשער בודד של ניית'ן רדמונד בדקה ה-20. החדשות הטובות מבחינת ליברפול הגיעו מכיוונו של פיליפה קוטיניו, שעלה מהספסל ושיחק לראשונה אחרי פציעה של חודש וחצי.

יורגן קלופ עלה עם הרכב שקרוב לחזק שלו ביותר אך דווקא רגנאר קלבאן, שנח במשחק הגביע, היה אחראי לשער החובה של הקבוצה. הבלם האסטוני פספס מסירת עומק במתפרצת של הקדושים, ואפשר לג'יי רודריגס להעביר רוחב לרדמונד, שהכניע את לוריס קאריוס. רדמונד עוד יכול היה לכבוש שערים נוספים, אך החמיץ ולמזלו בדיוק כמו במפגש הליגה בין הקבוצות בנובמבר, שהסתיים ב-0:0, גם הפעם ליברפול לא מצאה את הרשת, והיא תקווה להפוך את התוצאה במשחק הגומלין שייערך בעוד שבועיים באנפילד. סוטון ניצחה לראשונה אחרי ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות.

מאמן ליברפול יורגן קלופ. GettyImages
יחזור לנצח דווקא מול יונייטד? קלופ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully