וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: עירוני נהריה גברה 60:69 על דומז'לה

שחקניו של אריק אלפסי רשמו ניצחון חשוב והבטיחו לפחות את המקום השישי שמוביל לשלב ההצלבה ביורופקאפ. יינסי גייטס בלט עם 15 נקודות, 10 לנסטרנקו, 9 לסטו דאגלס כולל שלשות קריטיות בסיום

שחקני עירוני נהריה טיירון נאש, תומר בר אבן, יהונתן שולדבראנד. ברני ארדוב
ניצחון חשוב. שחקני עירוני נהריה/ברני ארדוב

עירוני נהריה שמרה על העונה האירופית שלה בחיים, כשגברה הערב (שלישי) 60:69 על הליוס דומז'לה הסלובנית. המשחק נפתח עם התקפות בינוניות משני הצדדים, ושחקניו של אלפסי הובילו בסיומה 22:28. בהמשך הקצב השתפר והסגולים כבר הובילו בעשר נקודות ברבע האחרון, אך המארחת חזרה וצימקה לשתי נקודות בלבד. מי שהיה טוב במאני טיים הוא סטו דאגלס, שקלע שתי שלשות קריטיות ששמרו על הניצחון של נהריה. גם יינסי גייטס ואיגור נסטרנקו בלטו. הקבוצה של אלפסי הבטיחה את המקום השישי בבית שמוביל לשלב ההצלבה של היורופקאפ, כאשר נותר סיכוי לסיים במקום החמישי שעשוי להוביל ל-24 האחרונות בליגת האלופות של פיב"א.

קלעו לעירוני נהריה: יינסי גייטס 15, איגור נסטרנקו 10 (6 ריבאונדים), סטו דאגלס 9 (3 מ-5 לשלוש), גילברט בראון 9, טיירון נאש 7, יהונתן שולדבראנד 7, ניק פאוסט 5, ערן אסנטי 3, ניב ברקוביץ' 2 (5 אסיסטים, 2 חטיפות), דרווין קיצ'ן 2 (12 ריבאונדים, 5 אסיסטים)

מהלך המשחק

הרבע הראשון נפתח בצורה צמודה, כשאף אחת מהקבוצות לא הצליחה לייצר מומנטום. שחקניו של אלפסי הצליחו לרדת להפסקה עם יתרון קל, 10:14. ברבע השני הסגולים שיחקו טוב יותר והצליחו לנצל מספר איבודי כדור של הסלובנים. ארבע דקות למחצית, גייטס קיבל כדור טוב בצבע ולא התקשה להוסיף עוד שתי נקודות, לפני שהמארחת ירדה לפסק זמן. עד ההפסקה דומז'לה הצליחה לחזור לעניינים, בעיקר בזכות סימו אטאנצ'קוביץ'. נהריה ירדה ביתרון 22:28. המארחת חזרה בפתיחת המחצית השנייה והצליחה להשוות את התוצאה.

המחצית השנייה נפתחה עם ריצת 2:11 של הסלובנים שהפכו את התוצאה, אך סל ועבירה של גייטס ושלשה של שולדבראנד, החזירו את היתרון לנהריה. חמישים שניות לסיום הרבע, מוצ'ניק קבר שלשה שהעלתה את המארחת ליתרון נקודה, אך מנגד נסטנרקו קלע מחצי מרחק. נהריה ירדה ביתרון 47:48 בסיום הרבע השלישי. נסטרנקו פתח טוב גם את הרבע האחרון עם חדירה מוצלחת. המארחת הצליחה לצמק לשתי נקודות בלבד בזכות ריצת 0:8, אך סטו דאגלס רשם שתי שלשות קריטיות לקראת הסיום והבטיח את הניצחון. נהריה מנצחת 60:69.

שחקן עירוני נהריה יינסי גייטס. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
עוד משחק טוב. גייטס/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully