וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: לוסיו יגיע לקבוצה כחלק מעסקת ניב זריהן

10.1.2017 / 13:51

החלוץ הברזילאי עשוי לעבור לקבוצה של אוואט במסגרת העסקה הנרקמת בין המועדונים בנוגע לזריהן. דאגה בקבוצה ממצבו של מונד, עזריאל ימשיך בקישור האחורי מול הפועל חיפה

שחקן הפועל באר שבע לוסיו מול שחקן מ.ס. אשדוד יצחק אספה. לירון מולדובן
בקרוב באשדוד? לוסיו/לירון מולדובן

חלוץ הפועל באר שבע, הברזילאי לוסיו, מועמד להצטרף למ.ס אשדוד במסגרת העסקה הנרקמת בין המועדונים לגבי ניב זריהן עליה נחשף אתמול בוואלה! ספורט. באשדוד משוועים לחלוץ מטרה לקראת החלק השני של העונה ולמרות כל החיפושים והקשרים עם הסוכנים, עדיין לא נמצא שחקן מתאים שיכול לשדרג את ההתקפה הרעועה של המועדון. באשדוד ישמחו לקלוט את לוסיו, שעל התכנון של באר שבע להיפרד ממנו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אם כי הסכומים שהוא מרוויח בבאר שבע אינם הסכומים שאשדוד משלמת. במסגרת העסקה עם זריהן ואם באר שבע אולי אף תשתתף בחלק מהשכר של הברזילאי בשל הקשרים הטובים בין המועדונים, יתכן שהשחקן יעבור ויסייע לאשדוד במטרתה להישאר בליגה.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע שוקלת: צירוף זר על חשבון לוסיו
בן רייכרט עשוי לעבור למ.ס אשדוד. גם בני יהודה מתעניינת

תום מונד שחקן מ.ס. אשדוד (מימין) מול אמיר נסאר שחקן עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
מצבו לא ברור. מונד/לירון מולדובן

בעניין אחר, דאגה במ.ס אשדוד ממצב בריאותו של תום מונד. הקשר לא הגיע לאימונים מזה כשבוע מאחר שהוא חש חולשה כללית. במהלך הקיץ מונד לא התאמן במשך כמעט חודשיים ונעדר מפתיחת העונה ובקבוצה חוששים מהישנות המקרה. השחקן עבר בימים האחרונים בדיקות רפואיות ובאשדוד מחכים לתשובות ונערכים למצב בו הוא שוב ייאלץ להיעדר מהקבוצה ואז תצטרך אשדוד למצוא לו מחליף להמשך העונה.

בתוך כך, ימשיך מחר חן עזריאל לשחק כקשר אחורי בשל מצוקת הקשרים. עזריאל נעדר מהאימון בשל פטירת סבתו אבל הוא צפוי לשחק מחר. בקבוצה חשבו על מיקי סירושטיין לתפקיד הקשר האחורי אבל הוא ביקש לשחק כבלם ולכן אשדוד תצטרך לאלתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully