וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: חלוץ פלומיננזה נפצע קשה בתאונה, פציעה מזעזעזת במקסיקו

מייקל נפגע בראשו בתאונת דרכים, לואיס מרטינס מטיגרס שבר את רגלו לאחר ניסיון תיקול לא מוצלח. וגם: הוכחה נוספת ליחסים העכורים בין אוקלי לבארקלי ו"פנטזיית האונס" של כריסטי מק ו-"וור משין"

אימג'בנק GettyImages

אגדת כדורגל האולמות פלקאו חטף את אחת ההשפלות הגדולות בקריירה שלו. איזה תרגיל אדיר

"פנטזיית האונס" של כריסטי מק ו-"וור משין"

אמריקה כולה הזדעזעה בספטמבר 2014, כאשר כוכבת הפורנו כריסטי מק הובהלה לבית החולים במצב קשה, לאחר שהותקפה על ידי האקס שלה, לוחם ה-MMA ג'ונתן קופנהאבר, המוכר יותר בכינויו "וור משין", שהכה אותה כמעט עד מוות. היום, במשפט שמתנהל בין השניים, מק שפכה אור על הפרשייה וסיפקה פרטים נוספים.

מק גילתה בעדותה שלשניים היתה פנטזייה מינית הקשורה בסצנת אונס, ושקופנהאבר אף אמר לה בעבר ש-"גברים אמיתיים אונסים". מק אמרה על דוכן העדים: "זו היתה בדיחה בינינו, וזה היה משפט נפוץ אצלו, ואני הייתי מסכימה איתו. פעם אחת אף ביקשתי ממנו לשחק איתי בסצנת אונס, אבל הסיטואציה לא התפתחה למשהו אמיתי. לא הייתי רוצה שזה יתממש". פסק הדין במשפט צפוי להינתן בחודש הבא , כשקופנבאבר צפוי להישלח למאסר עולם אם יורשע.

שחקנית הפורנו כריסטי מק לאחר שהוכתה על ידי חברה "וור משין". טוויטר, אתר רשמי
התמונות המזעזעות של מק אחרי שהוכתה/אתר רשמי, טוויטר

פציעה מזעזעת במקסיקו

שחקן טיגרס המקסיקנית, לואיס מרטינס, ירצה לשכוח את המשחק מול סנטוס לאגונה. במהלך המשחק ניסה מרטינס לחטוף כדור מיריבו, אך במהלך הפעולה שבר את רגלו בצורה מזעזעת, והוא צפוי להיעדר מהמגרשים לתקופה ממושכת.

"אוקלי שלח לפניו של בארקלי סטירה מצלצלת"

רציתם הוכחה נוספת לכך שהיחסים בין צ'ארלס אוקלי לצ'ארלס בארקלי היו עכורים? שחקן העבר, צ'אקי בראון, חשף במהלך פודקאסט שבו לקח חלק כי מלבד העימות הידוע בין השניים ב-1996 בטרום העונה, השניים התעמתו גם שלוש שנים לאחר מכן. "ראיתי את אוקלי שולח סטירה מצלצלת לפניו של בארקלי. זה היה ממש מולי, זה לא משהו שאפשר לשכוח".

העימות המפורסם בין השניים ב-1996

חלוץ פלומיננזה נפגע בראשו במהלך תאונת דרכים

חלוץ פלומיננזה, מייקל, היה מעורב בתאונת דרכים קשה, במהלכה נפגע בצורה קשה בראשו. הוא נמצא בבית החולים, שם הוא מטופל, כשחומרת מצבו עדיין לא ברורה לגמרי. הוא ישב במושב שליד הנהג במהלך התאונה, שקרתה בעקבות איבוד שליטה של הנהג על רכבו.

הווידוי של ביל וולטון

האם כוכב העבר, הפרשן פיל סימס, הפליץ במהלך שידור חי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully