וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכי רונאלדו או אויבים מבית: מי השחית את הפסל של ליאו מסי?

תעלומה בארגנטינה: ראשו של הפסל שהוצב במרכז בואנוס איירס נערף, ובמשטרה חוקרים במלוא הרצינות האם אחראים לכך מעריצים של הפורטוגלי או אוהדים ארגנטינים שלא רוצים אותו בנבחרת

one

תעלומה בארגנטינה: פסלו של ליאונל מסי במרכז בואנוס איירס הושחת אמש (שני) באישון לילה על ידי אלמונים, והמשטרה כבר החלה בחקירת המקרה. אנשים שזהותם טרם הובררה ניגשו לפסל בחסות החשכה, ערפו את ראשו והותירו אותו מוטל על הרצפה. אבל מה שנראה מכאן כמו אקט משעשע נבדק בארגנטינה במלוא הרצינות, אולי משום שבפסל העצום הושקע כסף רב והוא נחשף רק לפני חצי שנה.

הפסל של מסי, לפני ואחרי

המשטרה העלתה שתי סברות במסגרת החקירה: האחת, שמדובר במעריצים של כריסטיאנו רונאלדו שניסו לנקום בתומכי מסי, שבתחילת השנה שעברה עשו מעשה דומה והשחיתו את פסלו של כריסטיאנו רונאלדו בעיר הולדתו מדיירה וריססו עליו את שמו של הפרעוש. הסברה השנייה היא שמדובר באוהדים ארגנטינאים שמנסים להביא לכך שמסי יפרוש פעם נוספת מהמדים הלאומיים. בשנה האחרונה נשמעים בארגנטינה יותר ויותר קולות נגד כוכב ברצלונה, שכבר רחוק מלהיות בגדר קונצנזוס, בעיקר על רקע פרישתו המתוקשרת מהנבחרת והאצבע המאשימה שהפנה כלפי התקשורת וכלפי העם הארגנטיני שביקר אותו.

אגב, הפסל נבנה בסמוך להפסד לקולומביה בגמר הקופה אמריקה, אחריו מסי הודיע בפתאומיות על פרישה מהנבחרת. חלק ממטרת בנייתו של הפסל היתה לשכנעו לחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully